اخبار اقتصاد ایران

چالش بر سر قیمت لبنیات/ سازمان حمایت نرخ‌ جدید اعلام نکرده است :: افق میهن

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گشت مشترک با تعزیرات حکومتی برای مقابله با گرانفروشی لبنیات انجام می شود.

به گزارش افق میهن، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پس از تغییرات قیمتی مشاهده شده در لبنیات عرضه شده در بازار، به تمام استان ها ابلاغ شده است تا با هرگونه گران فروشی لبنیات انجمن صنایع لبنی کنترل های ما را بر قیمت گذاری تشدید کرده است.

وی گفت: ۴ نوع محصول تنظیم بازار معیار مصرف مردم است و در این زمینه از هیچکس شکایتی نداریم و گشت مشترک با تعزیرات حکومتی برای مقابله با این گران فروشی ها انجام می شود.

وی افزود: صنایع لبنی برای تنظیم بازار مجددا عرضه ۴ فرآورده لبنی را آغاز کنند و تا زمانی که سازمان حمایت نرخ های جدید لبنیات را اعلام نکند، ملاک ما نرخ های قبلی است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شیر خام یک محصول یارانه ای است و برای تولید این محصول از نهاده های یارانه ای استفاده می شود، بنابراین صنایع نیز باید ۴ قلم بازار تنظیم شده تولید کنند. محصولات به میزان کافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا