فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳


افق میهن –

در این گزارش از وضعیت بازار سهام در هفته سوم مهر ماه ۱۴۰۳ و پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۲۸ مهر ماه پرداخت شده است.

افزایش ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز شنبه ۲۱ مهر با افزایش ۱۴ هزار و ۵۱۲ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۲۱۲ واحدی رسید.

در جریان معاملات روز شنبه، شاخص هم وزن با ۱۶۷ واحد افزایش به رقم ۶۹۶ هزار و ۸۹۸ واحد رسید و شاخص قیمت هم وزن با ۸۹ واحد افزایش به رقم ۳۷۱ هزار و ۴۳۶ واحد رسید.

در این روز معامله گران بورس تهران با انجام بیش از ۲۷۱ نوبت معاملاتی به ارزش ۶۳ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال، بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون سهم و اوراق مالی داد و ستد کردند.

همچنین نمادهای «فولاد، فملی، فارس، وغدیر، شستا، نوری و کچاد» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

روز شنبه شاخص کل فرابورس ایران نیز با افت ۲۴ واحدی به رقم ۲۱ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۵ واحد رسید.

روز ۲۱ مهر در سال ۱۴۰۳ معامله گران فرابورسی با انجام ۱۴۸ هزار و ۷۹۱ نوبت معاملاتی بیش از چهار میلیارد و ۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را معامله کردند.

نمادهای «آریا، حسینه و سامان» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «زاگرس، خاور، فاذر و فجهان» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

رشد هزار واحدی شاخص بورس در معاملات روز یکشنبه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز یکشنبه ۲۲ مهر با افزایش ۱۱۰۵ واحدی به ۲۱۱۴۹۷۳ واحد رسید.

در جریان معاملات این روز شاخص هم وزن با ۳۹۳ واحد افت به رقم ۶۹۶ هزار و ۴۷۶ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲۰۹ واحد کاهش به رقم ۳۷۱ هزار و ۲۱۱ واحد رسید.

در این روز معامله گران بورس تهران با انجام بیش از ۳۲۵ نوبت معاملاتی به ارزش ۴۵ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال، بیش از ۸ میلیارد و ۶۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی داد و ستد کردند.

نمادهای «وغدیر، فملی، کچاد و فولاد» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «پرس»، شپنا و شبندر بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل فرابورس ایران با افت ۱۷ واحدی به رقم ۲۱ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۴ واحد رسید.

معامله گران فرابورس با انجام ۱۶۵ هزار و ۶۳۴ نوبت، بیش از ۴ میلیارد و ۴۸۷ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد کردند.

نمادهای «آریا، فسبا و حسینه» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «شرق، زاگرس، شوان و تجلی» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

شاخص بورس در معاملات روز دوشنبه کاهش یافت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز دوشنبه ۲۳ مهر با کاهش ۲۴ هزار و ۷۶۴ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۴۲ واحدی رسید.

در جریان معاملات این روز، شاخص هم وزن با ۶ هزار و ۲۲۴ واحد افت به رقم ۶۹۰ هزار و ۲۵۸ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۳۱۷ واحد کاهش به رقم ۳۶۷ هزار و ۸۹۷ واحد رسید.

معامله گران روز دوشنبه با انجام بیش از ۱۷۶ نوبت معاملاتی به ارزش ۳۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال، بیش از پنج میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی در بورس اوراق بهادار تهران داد و ستد کردند.

همچنین نمادهای «فولاد، فملی، شستا، وغدیر، شپنا، ویلمت و کچاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل ارز ایران نیز با افت ۱۴۲ واحدی به رقم ۲۱ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۴ واحد رسید.

معامله گران فرابورس روز دوشنبه با انجام ۱۰۶ هزار و ۶۷۸ نوبت معاملاتی بیش از پنج میلیارد و ۷۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را معامله کردند.

نماد “آریا” بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای “زاگرس، هرمز، شوان، فزار، تجلی و خدیزال” بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

شاخص بورس در معاملات روز سه شنبه کاهش یافت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز سه شنبه ۲۴ مهر با کاهش ۲۱ هزار و ۷۳۱ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۶۱ واحدی رسید.

در جریان معاملات این روز، شاخص هم وزن با ۵ هزار و ۵۴۶ واحد کاهش به رقم ۶۸۴ هزار و ۷۳۷ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲ هزار و ۹۵۶ واحد کاهش به رقم ۳۶۴ هزار و ۹۵۴ واحد رسید.

در این روز معامله گران بورس تهران با انجام بیش از ۱۴۹ نوبت معاملاتی به ارزش ۳۹ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال، بیش از پنج میلیارد و ۱۹۹ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد کردند.

همچنین نمادهای «فملی، فولاد، ویملت، شپنا، فارس، کچاد و شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل فرابورس ایران با افت ۱۳۰ واحدی به رقم ۲۱ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۹۴۰ واحد رسید.

معامله گران فرابورس با انجام ۹۱ هزار و ۸۲۴ نوبت معاملاتی بیش از سه میلیارد و ۷۵۷ میلیون سهم و اوراق بهادار معامله کردند.

نمادهای «ارفع، حسینف، زاگرس، شوان، فقیر، خدیزال و فسبا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

شاخص بورس در پایان هفته به کاهش ادامه داد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز چهارشنبه ۲۵ مهر) با ۳ هزار و ۵۱۷ واحد کاهش به ۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۷۴۴ واحد رسید.

شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۷۷۸ واحد کاهش به رقم ۶۸۰ هزار و ۹۶۳ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲ هزار و ۱۴ واحد کاهش به رقم ۳۶۲ هزار و ۹۴۳ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز چهارشنبه با انجام بیش از ۲۴۲ نوبت معاملاتی به ارزش ۴۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، بیش از ۷ میلیارد و ۵۳۷ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد کردند.

نمادهای «وغدیر، فولاد و شاهدیس» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «کگل، شبندر، شتران و شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل فرابورس ایران با افت ۷۰ واحدی به عدد ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۴۴۰ واحد رسید.

معامله گران فرابورس با انجام ۱۳۱ هزار و ۵۴۴ نوبت معاملاتی بیش از ۳.۳ میلیارد و ۸۴۷ میلیون سهم و اوراق بهادار معامله کردند.

نمادهای «حصینا و سپیدار» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «وسپهار، کهر، بهاس، زاگرس و وگردش» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص اوبا داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

بورس روز شنبه کجا می رود؟ آیا بازار سهام سقوط می کند یا افزایش می یابد؟

مبادله ۲۸ مهر آیا ماه ۱۴۰۳ صعود می کند؟

به گزارش افق میهن، با توجه به اخبار مختلف سیاسی و ریزش بورس در هفته جاری، احتمال وقوع این روند در هفته گذشته وجود دارد. مهر ماه ۱۴۰۳ نیز کاهش می یابد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا