ورزشی

لی‌لی پوتی‌ها می‌خواهند گالیور باشند

شروین شلایی درباره شایعاتی که در فضای مجازی درباره این باشگاه منتشر می شود، گفت: متاسفانه با وجود کارهای بسیار مثبتی که در عرصه بسکتبال انجام شده، دیدیم که با وجود همه مشکلات، تلاش جمعی از مدیران و کادرفنی صورت گرفت. باشگاه از خاموش شدن چراغ ها جلوگیری کرد. او به بسکتبال افتخار کرد.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که شناخته شده راه را برای کسب منافع بسته اند و هزاران نفر همچنان به صحبت و مانع تراشی ادامه می دهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: برخی از بسکتبالیست ها برای حضور در جایگاه گالیور تلاش می کنند و همچنان در برابر هر اقدام مثبت و هر حرکت صحیح باشگاه مشغول گل پاشیدن هستند!

شروین شلایی در ادامه اظهار داشت: خط قرمز ما نام بلند باشگاه ذوب آهن است و به هیچ بهانه ای اجازه بی احترامی به خانواده بزرگ ذوب آهن آسایی را نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: خطاب به همه سوء استفاده کنندگان و کسانی که با لفاظی، توهین و توهین در فضای مجازی و واقعی با بیان الفاظی که در حد استانداردهای آنها نیست سعی در تشویش اذهان و برهم زدن روند رو به رشد جامعه دارند. باشگاه ذوب آهن به خصوص در عرصه بسکتبال هشدار می دهم که اقدام قانونی و قضایی ما در این زمینه نابخشودنی و قاطع خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا