ورزشی

شکست سنگین استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان قبل از رویارویی با یاران رونالدو

تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتند.

داوری این مسابقه را «امیر عرب براقی» با کمک «فرهاد فرهادپور» و «حمید صفایی» بر عهده داشت.

استقلالی ها در این بازی در شرایطی حاضر شدند که هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده بودند و با سهراب بختیاری زاده وارد این جدال شدند.

آبی پوشان تهرانی که در بازی گذشته توانستند فندار را شکست دهند، امیدوار بودند به دومین برد متوالی لیگ برتر دست یابند تا در جدول رده بندی لیگ برتر چند پله ای صعود کنند.

ذوب آهن اصفهان اگرچه در دو بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان شکست خورده بود، اما انگیزه های زیادی برای رویارویی با نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا داشت.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: پاس بلند مدافعان ذوب آهن اصفهان قبل از رسیدن به مجید علی یاری با خروج به موقع محمدرضا خالدآبادی همراه شد و دروازه بان استقلال که در این دیدار جایگزین سیدحسین حسینی شده است با ضربه سر توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳: ارسال پدرام قاضی پور از سمت چپ روی دروازه استقلال با ضربه سر امید لطفی همراه شد اما توپ در دستان محمدرضا خالدآبادی قرار گرفت.

دقیقه ۱۱: رامین رضایان با حرکت دیدنی خود از جناح راست خط دفاعی ذوب آهن را به هم ریخت و پاس زمینی او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

لیگ برتر شکست سنگین استقلالی ها پیش از رویارویی با دوستان رونالدو

دقیقه ۱۵: حرکت تاکتیکی بازیکنان استیگلالی باعث شد تا توپ به کاکوکاتو برسد و این بازیکن وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد و توپ را به بلانکو داد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار پای این بازیکن گذشت.

دقیقه ۲۵: استقلال موقعیت خوبی برای ایجاد موقعیت پیدا کرد، کاکوتا در حالی که قصد داشت به سمت دروازه ذوب آهن پیش برود، با تکل مدافع حریف سرنگون شد و توپ به پای بلانکو رسید، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

لیگ برتر شکست سنگین استقلالی ها پیش از رویارویی با دوستان رونالدو

دقیقه ۳۵: ارسال سانتر بازیکنان استقلال روی دروازه ذوب آهن اصفهان با اشتباه عجیب دروازه بان این تیم همراه شد و او پس از خارج شدن توپ از دستان او ضربه جدی به امیرحسین رنگرز زد و در آستانه گلزنی بود که در نهایت به گل رسید. شایان مصلح توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. .

دقیقه ۳۷: ارسال رامین رضاییان از جناح راست در دهانه دروازه ذوب آهن تقریبا به بلانکو رسید و موقعیت ایجاد کرد.

لیگ برتر شکست سنگین استقلالی ها پیش از رویارویی با دوستان رونالدو

دقیقه ۴۹: گوستاوو بلانکو پشت محوطه جریمه ذوب آهن اصفهان صاحب توپ شد اما ضربه فنی این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه ۵۶: اشتباه عجیب و آماتور سامان فلاح و رافائل سیلوا باعث شد توپ به مجید علیاری برسد و این بازیکن در دیدار تک به تک با خالدآبادی با شوتی محکم به گوشه استقلال گل اول بازی را به ثمر رساند. هدف

دقیقه ۶۳: کاکوتا پس از یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و ضربه ای زد که ضربه او به کرنر رفت.

لیگ برتر شکست سنگین استقلالی ها پیش از رویارویی با دوستان رونالدو

دقیقه ۶۴: توپ کاکوتا به گوستاوو بلانکو رسید و پس از مهار توپ، این بازیکن شوت زد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۰: در حالی که سامان فلاح آفساید را پر کرده بود، پاس عمقی محسن آذرباد به امید لطیفی رسید و آن بازیکن موفق شد برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۸۶: اشتباه خط دفاعی استقلال به گل سوم ذوب آهن اصفهان منجر شد، پاس در میان بازیکنان سبزپوش به مجید علیاری رسید تا این بازیکن یک چیپ دبل به ثمر برساند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید تا استقلال در آستانه رویارویی با یاران رونالدو متحمل شکست سنگینی شود.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه آندونگ (زبیر نیک نفس)، گائل کاکوتا، حسین اسلامی (آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (جلال الدین ماشاریپوف) و گوستا.

ترکیب ذوب آهن اصفهان:

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجیدعلی یاری، کمال سهده نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا