اخبار اقتصاد ایران

توسعه همكاری‌های منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مشترک مدیران بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با فعالان اقتصادی استان اصفهان برگزار شد.

افق میهن، در راستای استراتژی سازمان منطقه آزاد انزلی برای تقویت حضور فعالان بخش خصوصی در استان های برتر صنعتی کشور، نشست حضوری مدیران سازمان، روسای کمیسیون ها و جمع کثیری برگزار شد. از فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

در این دیدار مدیر توسعه بازار و ارتباط با حوزه خزر و اوراسیا سازمان و مدیر سرمایه گذاری و تامین مالی سازمان بر همکاری دوجانبه منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یک کار ارزشمند تاکید کرد. بستر حمایت از صادرات و واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی استان اصفهان. موضوعات مربوط به مزیت های مجتمع بندری کاسپین و بندر انزلی، قوانین مناطق آزاد، مراحل ثبت شرکت، مزیت های مالیاتی و گمرکی، زیرساخت های شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی و بسته های سرمایه گذاری و تولیدی را تشریح کردند. منطقه برای مخاطبان

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات و رئیس کمیسیون های تخصصی و تشکل های اقتصادی اتاق اصفهان ضمن برشمردن چالش های موجود، رویکرد جدید ریاست اتاق اصفهان را برای گسترش روابط با مناطق آزاد و برنامه ریزی برای سفر فعالان اقتصادی استان مذکور به منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آزاد انزلی در آینده نزدیک اعلام کرد. گفتنی است در این جلسه جلسه پرسش و پاسخ فعالان اقتصادی اصفهانی با مدیران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا