ورزشی

پرسپولیس به دنبال شکایت خارجی‌ها به فیفا!

باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر با پرونده های خارجی متعددی مواجه شده است که به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه اکنون بسته شده است. بررسی ها نشان می دهد پرسپولیس در سه پرونده مربوط به دیاباته، پریرا و نبیل باهویی از سوی فیفا محکوم شده است که پرسپولیس پرونده دیاباته و پریرا را به دادگاه عالی ورزش برده اما حکم پرونده باهویی لغو شده و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته شد

در این میان نکته قابل توجه این است که مدیران باشگاه پرسپولیس عمداً به دنبال این هستند که مربیان و بازیکنان خارجی بدهکار این باشگاه به فیفا شکایت کنند و حکم صادر کنند تا بتوانند از مکاتبات باشگاه با فیفا به طلبکاران بپردازد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور بازیکنانش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حدود ۸۰۰ هزار دلار پاداش از فیفا دریافت کرده است اما به دلیل تحریم ها نمی تواند این پول را از فیفا دریافت کند. در این بین فیفا پس از صدور آرای کمیته وضعیت خود، از دفاتر باشگاه ها به طلبکاران پرداخت می کند.

حالا در مورد باهویی، باشگاه پرسپولیس که باید چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار به او بپردازد، نامه ای به فیفا ارسال کرد و خواستار پرداخت این پول از محل مطالبات او شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا