اخبار بورس

در شرایط فعلی بازار سرمایه، مریخ اینوکس هم دستاوردی نخواهد داشت!

بررسی ضرورت امنیت سرمایه گذاری و خروج از انجماد سرمایه دولتی.

لازم است سرمایه گذار امنیت روحی و روانی به دست آورد و دید مثبتی را دید تا وجوه به تدریج از انسداد خارج شود.

مهدی افشارا علمکارشناس بازار سرمایه در گفتگو درباره برگزاری نمایشگاه KISHINVEX 2024 اخبار بورس وی تصریح کرد: با وجود تحریم‌های اعمال‌شده در کشور که ما را به حال خود رها می‌کند، برگزاری نمایشگاه صنعت مالی در هیچ نقطه‌ای از دنیا موفقیتی جز دیدار و دیدار مجدد نخواهد داشت در ایجاد امنیت سرمایه گذاری مد نظر بوده و در شرایط فعلی اقتصاد و بورس کشور هیچ موفقیتی را نمی توان از مرکز نمایشگاهی کیشین وکس پیش بینی کرد.

وی افزود: لازم است سرمایه گذار امنیت روحی و روانی کسب کند و دید مثبتی را ببیند تا به تدریج وجوه از حالت انجماد خارج شود. در حال حاضر تمام سرمایه های کشور مسدود شده است، کمتر در سپرده های بانکی و بیشتر در صندوق های سرمایه گذاری. بنابراین در شرایط کنونی اقتصاد و بخش های پرریسکی مانند بازار سرمایه سودآور نخواهند بود. در این شرایط برداشت سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در صنعت و تجارت منطقی نخواهد بود مگر اینکه رانت یا شرایط خاصی وجود داشته باشد!

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از نمایشگاه KISHINVEX استقبال خوبی نشده است. از آنجایی که سرمایه گذار به دنبال ریسک و سرمایه گذاری در حوزه صنعت، تولید و تجارت نیست، صرفاً به دنبال مکانی امن برای سرمایه گذاری سرمایه خود است. در شرایط فعلی نرخ سود بالای ۳۵ درصد تنها صندوق ها و سپرده های بانکی محل امنی برای سرمایه گذاری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا