ترندهای روز

پیگیری یک پرونده «مرگ مغزی» پس از ۳ سال؛ میت هنگام جراحی اهدای عضو به هوش آمد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مردی در ایالت کنتاکی آمریکا که به گفته پزشکان پس از ایست قلبی مرگ مغزی شده بود، در جریان عمل جراحی اهدای عضو از خواب بیدار شد.

بر اساس گزارش رسانه های محلی در ایالت کنتاکی، پرونده این فرد که «آنتونی توماس هوور» نام دارد پس از مدت ها توسط مقامات ایالتی و فدرال در حال بررسی است.

مقامات سیستم اهدای عضو در ایالات متحده تاکید می کنند که اقدامات ایمنی و امنیتی برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی وجود دارد، اما خانواده فردی که در جریان جراحی اهدای عضو به هوش آمد به رسانه ها گفتند که تجربه نشان می دهد که حداقل برخی از افراد جنبه ها باید بهبود یابد. لازم است.

خواهر آنتونی توماس هوور توضیح داد که چگونه برادرش در اکتبر ۲۰۲۱ به دلیل مصرف بیش از حد دارو به بیمارستان باپتیست در ریچموند منتقل شد.

پزشکان در آن روز به خواهر و برادر آنتونی گفتند که او هیچ رفلکس یا فعالیت مغزی ندارد و در نهایت تصمیم گرفتند که او را از حمایت های زندگی کنار بگذارند.

بر اساس گزارش ها، کارکنان بیمارستان باپتیست سپس به خانواده آنتونی گفتند که او قبلاً اجازه داده بود در صورت مرگ اعضای بدنش اهدا شود.

برای احترام به آرزوی او، بیمارستان آزمایشاتی را برای تعیین اینکه کدام یک از اعضای بدن او می تواند برای اهدا استفاده شود، انجام داد و حتی مرکز مراسمی برای تجلیل از او برگزار کرد.

خواهر آنتونی می‌گوید همان موقع بود که متوجه شد چشمان برادرش باز است و به نظر می‌رسید که او حرکات عزیزانش را دنبال می‌کند.

او به رسانه ها گفت: «به ما گفته شد که اینها فقط واکنش های طبیعی و یک چیز عادی است.

حدود یک ساعت پس از اینکه هوور با چرخ به اتاق عمل رفت تا اعضای بدنش را خارج کنند، یک پزشک بیرون آمد و توضیح داد که او “آماده نیست”.

درخواست آنتونی توماس هوور می گوید: “او در واقع هوشیار بود” اما آنها به ما گفتند که واجد شرایط اهدای عضو نیست.

خواهر آنتونی به یاد می آورد که در آن زمان به او گفته شده بود که برادرش را به خانه ببرد و اجازه دهد او راحت باشد، حتی اگر احتمالاً عمر زیادی نخواهد داشت. در همین حال، خواهر آنتونی در سه سال گذشته مراقب هوور بوده است.

پس از سه سال، ژانویه گذشته بود که او از جزئیات کامل عمل جراحی برادرش در بیمارستان باپتیست و نحوه فعالیت انجمن اهداکنندگان عضو کنتاکی مطلع شد.

در این زمان، یکی از کارمندان سابق انجمن اهداکنندگان عضو کنتاکی ظاهراً با هوور تماس گرفت و قبل از ارسال نامه ای به کمیته کنگره، او را در جریان موضوع قرار داد.

این کمیته همچنین در شهریورماه با تشکیل جلسه ای به بررسی فعالیت های سازمان های مرتبط با برداشت اعضای بدن پرداخت و جزئیات این پرونده را بررسی کرد.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا