اخبار اقتصاد ایران

خانه خودرو شمال «لاماری ایما» را به مردم گیلان عرضه می‌کند

بیست و دومین نمایندگی شرکت “آرین پارس موتور” با برند “لاماری” با کد ۱۳۰۲ متعلق به “شرکت خانه خودرو شمال” در رشت افتتاح شد.

افق میهن، در مراسم افتتاحیه کد ۱۳۰۲ شرکت خانه خودرو شمال تعدادی از مدیران شرکت “آرین پارس موتور” حضور داشتند. نمایندگی شرکت “آرین پارس موتور” با برند “لاماری” در محور رشت – خمام افتتاح شد.

در افتتاحیه نمایندگی ۱۳۰۲ شرکت «خانه خودرو شمال»، مدیر فروش شرکت «آرین پارس موتور» در گفت و گوی خبری با رسانه های گیلان، اصول کیفیت و مشتری مداری موسسان «آرین پارس» را برشمرد. شرکت موتور» و ابراز خرسندی از افتتاح بیست و دومین نمایشگاه نماینده برند استاندارد کشور «لاماری» در استان گیلان گفت: کیفیت و مشتری مداری یکی از اصول اولیه و از اولویت‌دارترین اصول «آرین پارس» است. مجموعه و این اصل در کیفیت و مشتری مداری نه تنها در زمینه محصولات بلکه در زمینه فرآیندهای محصول و خدمات پس از فروش و تامین قطعات نیز همواره مورد توجه است.

مهندس قرویان هدف از افتتاح نمایندگی محصولات “آرین پارس موتور” در گیلان را بیان کرد و اظهار داشت: استان گیلان با ۲.۵ میلیون نفر جمعیت یکی از استان های هدف عرضه محصولات آرین موتور زیر مجموعه “لاماری” است. برند، لذا تاکنون با استقبال از این برند در گیلان، نیاز به ایجاد نمایندگی استاندارد جهت ارائه خدمات استاندارد در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تامین قطعات به مشتریان عزیز گیلانی احساس شد.

مدیر فروش شرکت «آرین پارس موتور» از مذاکره با شرکت خانه خودرو شمال به عنوان یکی از شرکت های موفق و شناخته شده در حوزه خودروسازی که در گیلان فعالیت گسترده ای دارد، یاد کرد و خاطرنشان کرد: شرکت «خانه خودرو شمال» که یکی از مجموعه های معروف خودرو در گیلان است که به عنوان نماینده شرکت “آرین پارس” برگزیده شد و پس از گذشت چندین ماه از مراحل استانداردسازی سرانجام با اخذ کد نمایندگی ۱۳۰۲ امشب ۵ مهر افتتاح شد. ، با حضور گسترده مردم استان گیلان.

به گفته این مدیر ارشد در شرکت آرین پارس موتور که همچنان نماینده برند میتسوبیشی است. علاوه بر توسعه شبکه استاندارد نمایندگی ها، برند «لاماری» در سال جاری و سال آینده با هدف توسعه سبد محصولات در کنار شبکه خدمات تقویت می شود.

قرویان با ابراز خرسندی از حضور شرکت “آرین پارس موتور” در استان گیلان وعده داد: شرکت “آرین پارس موتور” که در سه حوزه خدمات پس از فروش، ارائه خدمات با کیفیت و تامین قطعات به مشتریان در کنار محصول مجموعه ای که در آینده به مشتریان عرضه خواهد شد، سعی خواهد کرد خدمات استاندارد خود را به نحو احسن به مشتریان عزیز گیلانی ارائه دهد.

مدیر فروش شرکت “آرین پارس” به لزوم پاسخگویی “آرین پارس” به تقاضای بازار و مشتریان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مرحله هشتم فراخوان فروش ویژه محصولات “آرین پارس” در سامانه جامع خودرو باز است. یکی از محصولات خودرو «لاماری» است که به دلیل تقاضا و استقبال زیاد در سامانه جامع عرضه می شود و امیدواریم در سال آینده تنوع سبد محصولات را افزایش دهیم.

در ابتدای این مراسم سروش امل صالح یکی از اعضای هیات مدیره شرکت “خانه خودرو شمال” ضمن قدردانی از حضور مدیران شرکت “آرین پارس موتور” از اعضای هیات مدیره شرکت قدردانی کرد. شرکت “خانه خودرو شمال” به جهت حسن نیت شرکت “آرین پارس”. وی بیان کرد: در طول ۱۵ سال فعالیت شرکت “خانه خودرو شمال” همواره سعی در ایجاد اعتماد در بین مشتریان داشته ایم و به همین منظور سعی کرده ایم با همکاری شرکت های اصیل محصولاتی را ارائه دهیم که مورد استقبال مردم قرار گیرد. از نظر کیفیت، تجربه و لذت رانندگی. گیلان عزیز.

یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت «خانه خودرو شمال» با اعتقاد به اینکه ساختن یک نام خوب سخت است، اما حفظ آن دشوارتر است، اظهار داشت: «خانه خودرو شمال» با کد ۱۳۰۲ و ۳۴۰۴ دارای یک نام بسیار خوب است. مسئولیت سنگینی دارد و از آنجایی که شرکت آرین موتور یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین شرکت ها برای مردم می باشد، لذا تلاش ما در این نمایندگی ارائه خدمات شایسته به مشتریان گرامی جهت حفظ نام و نشان می باشد. از گروه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا