اقتصاد جهان

شیرینی های وافل آمریکایی مسموم از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از آسوشیتدپرس، انواع وافل منجمد فروخته شده در فروشگاه های بزرگ آمریکا مانند والمارت و تارگت به دلیل آلودگی احتمالی به باکتری لیستریا فراخوان شد.

TreeHouse Foods روز جمعه اعلام کرد که این فراخوان پس از آزمایش معمولی که آلودگی احتمالی را نشان داد، انجام شد. مقامات مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا و کانادا نیز از این فراخوان آگاه هستند.

عفونت لیستریا می تواند علائمی مانند تب و اسهال ایجاد کند یا در گروه های مستعد مانند زنان باردار، نوزادان و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف مشکلات جدی تری ایجاد کند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) تخمین می زند که سالانه ۱۶۰۰ نفر به این بیماری مبتلا می شوند و حدود ۲۶۰ نفر جان خود را از دست می دهند.

وافل‌های جمع‌آوری‌شده با نام‌های مختلفی مانند «ارزش عالی» در فروشگاه‌های Walmart، «Good & Gather» در فروشگاه‌های Target و با مارک‌های برچسب خصوصی در Food Lion، Kroger و Schnucks فروخته می‌شد.

شرکت Treehouse Foods لیست کاملی از این محصولات را منتشر کرده است.

این شرکت گفت هیچ گزارشی مبنی بر بیماری مرتبط با محصولات وجود ندارد و به مصرف کنندگان توصیه کرد که محصولات را دور بریزند یا برای بازپرداخت به فروشگاه ها بازگردانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا