ورزشی

قطع انگشتان بازیکن بلژیکی در زمین فوتبال/ ویدئو

به گزارش مجله مارکا، فوتبال بلژیک این هفته با شوک خونینی همراه بود. در پایان بازی لیگ دسته چهارم فوتبال این کشور بین تیم های زیلبک و KSCT منن که با برتری تیم KSCT منن همراه بود، فابیو شیافینو بازیکن تیم برنده که از دو گلزنی بسیار خوشحال بود. گل ها به سمت تماشاگران رفت تا شادی خود را به آنها تبریک بگوید. برای کمک کردن

در همین لحظه یک شی آتش زا از جایگاه ها به داخل زمین پرتاب شد و شیافینو به گمان اینکه ترقه است آن را بلند کرد اما تنها چند ثانیه بعد شیء در دستش منفجر شد و در اثر این حادثه انگشت دستش را گرفت. از بازیکن ۲۶ سال گذشته تیم منن به طور کامل قطع شد و قسمت هایی از دو انگشت دیگر او قطع شد.

شیافینو به نشریه بلژیکی HLN گفت: وقتی دود پاک شد، دیدم که یکی از انگشتانم و بخشی از انگشتان دیگرم ناپدید شده است.

به گزارش VRT News بلژیک؛ در نتیجه این اتفاق، این بازیکن در بخش ICU بیمارستان بروژ بلژیک بستری شد.

متیو ورهوست، رئیس باشگاه زیلبک که میزبان این بازی بود، درباره اتفاقات رخ داده گفت: پس از دمیدن سوت پایان بازی از سوی داور، نوعی نارنجک دستی به داخل زمین پرتاب شد. در ابتدا به نظر می رسید که جسم پرتاب شده فقط یک ترقه بوده است اما بعداً مشخص شد که این شی در واقع یک ماده محترقه از نوع کبرا ۶ بوده که قدرت انفجاری بالایی دارد و قدرت نارنجک دستی دارد و ممنوع است. آن را به ورزشگاه کشورمان بیاوریم. .

گزارش ها حاکی از آن است که هوادار پرتاب ماده محترقه و مجروح شدن بازیکن تیم میهمان، جوانی ۲۱ ساله است که توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته و موقتا آزاد شده است. باشگاه زیلبیک مدعی است که این فرد را نمی شناسد و از طرفداران قدیمی این تیم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا