ورزشی

پایان نیمه نخست؛ استقلال ۰

استقلال ۰ – ۰ النصر

گلزنان: –

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

ترکیب استقلال: حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی ۷)، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، دیدیه آندونگ، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال الدین مشاریپوف و محمد حسینی.

ترکیب النصر: بنتو کرپسکی، عبدالله الخیبری، سالم النجدی، آنجلو، نواف بوشال، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورته، سادیو مانه، محمد سیماکان، اتاویو و کریستیانو رونالدو.

گزارش زنده این بازی را در ادامه می خوانید:

نیمه اول

دقیقه ۵: مهرداد محمدی مهاجم استقلال در برخورد با مدافع نصر مصدوم شد و علیرضا کوشکی به جای او قرار گرفت تا آبی پوشان مجبور به تعویض اجباری شوند.

دقیقه ۱۵: دو تیم تا این دقیقه موفق به ایجاد موقعیت نشدند و بازی در میانه میدان در جریان است.

دقیقه ۱۷: النصر صاحب توپ و میدان شد و روی نظم دفاعی و گل نخوردن استقلال تمرکز داشت، النصر از سمت چپ خط دفاعی استقلال حرکت کرد و پاس زیبای سادیو مانه را برای مهاجم نصر ارسال کرد. همان جایی که حسین حسینی بود. حضور داشت و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: استقلال تا این دقیقه با احتیاط به بازی ادامه می دهد و نصر بازی را کنترل می کند. النصر با چرخاندن توپ تلاش می کند فضاسازی کند و موقعیت ایجاد کند اما موفق نشد.

دقیقه ۳۶: جلال الدین مشاریپوف پشت محوطه جریمه نصر صاحب توپ شد و تصمیم به شوت زنی گرفت اما ضربه او به طرز خطرناکی از بالای دروازه نصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: حرکت النصر از سمت راست زمین با آنجلو گابریل آغاز شد. آنجلو کار ترکیبی با رونالدو انجام داد و در موقعیت گلزنی عالی قرار گرفت که با خروج خوب حسینی مانع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا