اخبار اقتصاد ایران

سورپرایز افتتاح حساب در بانک ملی

اشخاص حقوقی مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که علاقمند به دریافت وام از این گروه است باید برای دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «مهریار» این گروه اقدام کند.

با توجه به دسته بندی، اشخاص حقوقی که تمایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی دارند باید به یکی از شعب بانک مراجعه کنند. مهر ایران برای افتتاح سپرده وام اعتباری و ایجاد حساب میانگین حداقل سه ماهه. این وام به افرادی تعلق می گیرد که از طرف شرکت مشتری بانک مهر ایران با این مجموعه معرفی شود. این وام نیاز به ضامن دارد و بدون بهره به متقاضیان پرداخت می شود. ضمناً ارائه قولنامه و جواز کسب به همراه چک به عنوان تضمین به بانک الزامی است.

لازم به ذکر است برای این تسهیلات چهار درصد کارمزد در نظر گرفته شده و متقاضیان امکان بازپرداخت اقساط آن را در مدت ۳۶ ماه دارند.

اگر حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت بازپرداخت در نظر گرفته شود، مبلغ هر قسط به ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می رسد. سود کل تسهیلات ۱۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان است. مبلغ کل وام و نرخ سود آن ۳۱۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۸ تومان خواهد بود.

هدف از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران چی بود؟

بانک مهر ایران فعالیت خود را با هدف گسترش معارف و مبانی شریعت اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت آغاز کرد. این گروه از سال ۱۳۸۶ اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی مجاز به مشتریان واجد شرایط می نماید.

حالا بانک مهر ایران ۵۰۴ شعبه فعال دارد. تعداد شعب فعال این بانک در شهرستان ۳۱۴ شعبه و تعداد دستگاه های خودپرداز نیز ۱۲۱۷ دستگاه می باشد.

وام بدون وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

▪️در طرح اعتبار ملی متقاضیانی که مراحل اعتباربخشی بانک مرکزی را طی می کنند، می توانند ۵۰۰ میلیون تومان وام دریافت کرده و در بازه زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماهه با سود ۱۴ درصد بازپرداخت کنند. همچنین متقاضیان پس از دریافت وام می توانند از طریق کارت اعتباری یا سایر روش های اعلام شده از سوی بانک اقدام به خرید کنند.

متقاضیان برای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی از بانک ملی ابتدا نیاز به افتتاح حساب در سامانه بام این بانک دارند. ثبت نام و دریافت تسهیلات به صورت مجازی انجام می شود و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا