ورزشی

استقلال با یک گل شکست خورد

تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه شنبه) در ورزشگاه رشید امارات میزبان النصر عربستان بود که در نهایت با یک گل شکست خورد.

النصر با این نتیجه ۷ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال با ۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

استقلال ۰ – ۱ النصر

گلزنان: آیمریک لاپورته (۸۱) برای نصر

کارت زرد: جلال الدین مشاریپوف (۴۷) از استقلال

کارت قرمز:-

ترکیب استقلال: حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی ۷)، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس (آرش رضاوند ۸۷)، دیدیه آندونگ، ابوالفضل جلالی (میلاد زکی پور سیلاب الدین مسواهار ۸۷)، ۷۱). ) و محمدحسین اسلامی (گوستاوو بلانکو ۸۷).

ترکیب پیروزی: بنتو کرپسکی، عبدالله الخیبری (علی الحسن ۴۶)، سالم النجدی (سلطان النغام ۴۶)، آنجلو (تالیسکا ۶۵)، نواف بوشال، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورته، سادیو مانه ( وسلی ۸۳)، محمد سیماکان (علی لجامی ۴۶)، اتاویو و کریستیانو رونالدو.

گزارش زنده این بازی را در ادامه می خوانید:

نیمه اول

دقیقه ۵: مهرداد محمدی مهاجم استقلال در برخورد با مدافع نصر مصدوم شد و علیرضا کوشکی به جای او قرار گرفت تا آبی پوشان مجبور به تعویض اجباری شوند.

دقیقه ۱۵: دو تیم تا این دقیقه موفق به ایجاد موقعیت نشدند و بازی در میانه میدان در جریان است.

دقیقه ۱۷: النصر صاحب توپ و میدان شد و روی نظم دفاعی و گل نخوردن استقلال تمرکز داشت، النصر از سمت چپ خط دفاعی استقلال حرکت کرد و پاس زیبای سادیو مانه را برای مهاجم نصر ارسال کرد. همان جایی که حسین حسینی بود. حضور داشت و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: استقلال تا این دقیقه با احتیاط به بازی ادامه می دهد و نصر بازی را کنترل می کند. النصر با چرخاندن توپ تلاش می کند فضاسازی کند و موقعیت ایجاد کند اما موفق نشد.

دقیقه ۳۶: جلال الدین مشاریپوف پشت محوطه جریمه نصر صاحب توپ شد و تصمیم به شوت زنی گرفت اما ضربه او به طرز خطرناکی از بالای دروازه نصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: حرکت النصر از سمت راست زمین با آنجلو گابریل آغاز شد. آنجلو کار ترکیبی با رونالدو انجام داد و در موقعیت گلزنی عالی قرار گرفت که خروج خوب حسینی مانع از آن شد.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم، النصر تهاجمی تری ظاهر شد و سعی کرد با مالکیت توپ موقعیتی ایجاد کند که دفاع متراکم استقلالی ها اجازه نداد به تیم حریف.

دقیقه ۶۶: استقلال در این بازی با رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و در نهایت این موقعیت با ضربه زبیر نیک نفس از دست رفت.

دقیقه ۷۱: شوت خطرناک پای چپ تالیسکا از پشت محوطه جریمه را حسین حسینی به خوبی مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: النصر کاملاً بازی را در اختیار داشت، در این دقیقه رونالدو در محوطه استقلال صاحب توپ شد و ضربه او با واکنش حسین حسینی همراه شد تا دروازه نماینده ایران بسته بماند.

دقیقه ۸۱ (گل نصر): کرنرهای متوالی النصر بالاخره دست استقلال را داد. ارسال نصر از نقطه کرنر ابتدا با ضربه سر رونالدو همراه شد، حسینی به خوبی توپ را دفع کرد اما لاپورته توپ برگشتی را با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۹۰: حرکت زکی پور از سمت چپ زمین موقعیت خوبی برای او ایجاد کرد. مدافع چپ استقلال وارد محوطه شد اما پاس او به بلانکو نرسید تا این فرصت هم از دست رفت و بازی با تک گل نصر به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا