خودرو

قیمت خودرو امروز 2 آبان ماه 1403 / قیمت خودرو ریزش کرد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو امروز اعلام شد. قیمت خودروها امروز در حال کاهش است. قیمت خودرو یکی از موضوعات مهم در اقتصاد و بازارهای مالی است. قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل مختلفی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بیشتر از خودروهای مونتاژی تغییر کرد.

پژو ۲۰۷ با موتور TU3 یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو است که از ابتدای معاملات امروز با چهار میلیون کاهش نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان به فروش رسید.

سورن پلاس دوگانه سوز یکی از گران ترین انواع این خودرو است که توسط ایران خودرو تولید و به فروش می رسد.

کوییک اتومات یکی از دستگاه های موجود در بازار داخلی است که توسط شرکت سایپا عرضه می شود. این خودرو با تخفیف ۳.۵ میلیون تومانی با قیمت ۵۴۹ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

شاهین جی (سایبان آفتاب) یکی از محصولات رده بالای شرکت سایپا دو میلیون تومان گران شده و ۷۳۴ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی در تعدادی از محصولات تغییر کرده است.

هونگچی H5 برندی نیمه لوکس و نسبتا گران قیمت است که با وجود اینکه برچسب «ساخت چین» را بر پیشانی خود دارد، توانسته جای خالی سدان های کره ای و حتی ژاپنی را در بازار کشورمان پر کند. این خودرو امروز رکورد افت قیمتی در بازار دارد و با افت ۵۰ میلیون تومانی با قیمت ۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

لاماری هیبرید یکی از محصولات مونتاژی لوکس با ۱۰ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

KMCT9 یکی از محصولات مونتاژ شده شرکت کرمان موتور است که به طور رسمی در نمایشگاه خودرو تهران عرضه شد. وانت قدرتمندی که یک رتبه بالاتر از T8 قرار دارد، این خودرو با کاهش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا