اخبار اقتصاد ایران

عرضه ۱۳۵ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی

افق میهن سازمان منطقه آزاد انزلی با همراهی استانداری گیلان و اتاق بازرگانی گیلان و بخش خصوصی منطقه آزاد انزلی در هشتمین دوره نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی کشور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود، شرکت کردند

از این رو غرفه منطقه آزاد انزلی در فضایی بیش از ۱۴۰ مترمربع محل عرضه ۱۳۵ بسته و فرصت سرمایه گذاری امکان پذیر در اولین منطقه آزاد شمال کشور است که علاوه بر آن قابلیت های صادراتی نیز وجود دارد. از واحدهای تولیدی- صنعتی منطقه برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

از نکات جالب غرفه منطقه آزاد انزلی، حضور نمایندگانی از معاونت اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این نمایشگاه است تا استفاده حداکثری از فرصت نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی. به منظور معرفی تمامی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری صادرات محور در این استان و در بستر هم افزایی بیشتر بخش دولتی و خصوصی، زمینه افزایش میزان جذب سرمایه گذار فراهم شده است.

لذا گزارش همزمان نمایشگاه مذکور با نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مرکز نمایشگاه های بین المللی مشهد؛ فرصت مغتنمی برای تبادل نظر، بحث و تبادل نظر و ارائه بسته های سرمایه گذاری به فعالان اقتصادی حاضر در بازار کشورهای فوق مورد ارزیابی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است معاونت و مدیران معاونت اقتصادی، مدیر توسعه بازار و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل با هدف ارائه بسته های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و معرفی فرصت های فعالیت اقتصادی در زمینه هایی مانند ترانزیت و حمل و نقل بین المللی، در دو نمایشگاه فوق که همزمان از ۱ تا ۴ آبان برگزار می شود، ماه در مشهد الرضا (ع) طلوع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا