بانک و بیمه

تامین مالی ۳۱۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن انجام شد

به گزارش افق میهن، سید عباس حسینی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه کشور که تامین مسکن مردم است بر عهده ماست، اظهار داشت: ما هستیم. امیدوارم بانک مسکن بتواند این مسئولیت را در حیطه وظایف و مسئولیت های قانونی خود به خوبی انجام دهد. .

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن سه مدرک دارد، افزود: اولین مدرک، رسیدگی به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه به مردم در حوزه مسکن است. این موضوع اثبات شرعی بانک محسوب می شود. اجرای شعار دولت در خصوص اجرای قانون نهضت ملی مسکن دومین شاهد بانک است.

وی ادامه داد: رفع نیازهای مردم سومین گواه بر این است که بانک بر دوش آنها ایستاده است.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تقریبا به تمامی وظایف خود در زمینه قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) عمل کرده است، افزود: بانک مسکن یکی از بانک های موثر در اجرای نهضت ملی مسکن بوده است. در دو سال گذشته در طول سالها ۳۱۲۰۰۰ یورو تامین و واحد مسکونی تامین مالی شده است.

حسینی تصریح کرد: حجم تامین مالی این واحدها ۱۷۰ همات بوده و این موضوع با توجه به اینکه موجودی سپرده بانک بین ۲۲۰ تا ۲۳۰ همات است ارزشمند است. همچنین تقریبا ۷۰ درصد پرداخت های نقدی در این حوزه از محل منابع مالی بانک بوده است و چنین مشکلی در تاریخ بانک مسکن بی سابقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا