اخبار اقتصاد ایران

تحقق 2765 ریال سود برای هر سهم :: افق میهن

بانک شهر با ادامه روند سود دهی به ازای هر یک از سهام خود معادل ۲۷۶۵ ریال سود محقق کرد.

به گزارش افق میهن، بر اساس اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای بانک شهر در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، سودآوری این بانک ادامه یافته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده بانک شهر تا پایان شهریور ماه موفق شده سود خالص خود را به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برساند. این بانک با تحقق سود خالص ۴۱.۴۳۸.۰۱۳ میلیون ریال سود پایه هر سهم خود را به ۲۷۶۵ ریال رسانده که خبر خوبی برای سهامداران این بانک است.

همچنین درآمد تسهیلات وام و سپرده و اوراق بدهی بانک شهر در نیمه اول سال ۹۲ به ۱۷۷۶۲۷۸۸۱ میلیون ریال افزایش یافته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

درآمد کارمزد بانک شهر نیز با ۲۲ درصد افزایش به ۴۲,۸۴۳,۳۳۵ میلیون ریال و خالص کارمزد این بانک که از درآمدهای بانکی پایدار محسوب می شود به ۳۴,۴۱۲,۱۵۶ میلیون ریال افزایش یافته است. رقمی که نسبت به ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ۱۹ درصد افزایش داشته است.

بانک شهر با سرمایه ثبت شده ۱۵۵۷۲۸۴۱ میلیون ریال در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ازای هر سهم معادل ۲۷۶۵ ریال سود محقق کرده است که با ادامه این روند و رضایت بیشتر سهامداران می تواند سال مالی خوبی را تجربه کند. داشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا