بانک و بیمه

ملک ۵۰هزار میلیارد ریالی الهیه به بیت‌المال بازگشت

به گزارش افق میهن، ورشکستگی یک شرکت بیمه خصوصی در حدود ده سال پیش نه تنها مشکلات زیادی را برای بیمه شدگان آن به همراه داشت، بلکه دولت را بر آن داشت تا از منابع بیمه ایران و صندوق خسارت بدنی برای رفع مشکل مردم استفاده کند. اکنون با احیای منابع هزینه سروکار داریم. پس از هشت سال و بازگشت ملکی به ارزش حدود پنج میلیارد تومان به خزانه دولت تکمیل می شود.

مدیرعامل صندوق خسارت‌های بدنی در خصوص اقدامات اخیر برای شناسایی و ترمیم دارایی‌های این صندوق به‌عنوان وجوه عمومی مردم، گفت: صندوق در سال‌های اخیر با همکاری ویژه با صندوق خسارت‌های بدنی گام‌های بسیار موثری برداشته است. قوه قضائیه و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی برای مبارزه با فساد، حمایت از خزانه دولت و احیای حقوق عمومی را به خدمت گرفته است.

مهدی قمسریان در ادامه توضیح داد: موفقیت اخیر این همکاری موثر، صدور تصمیمات نهایی برای تعیین تکلیف یکی از اموال ارزشمند صندوق به نام اموال کویر و بازگرداندن آن به این نهاد عمومی غیردولتی بود. ” .

وی ارزش تقریبی این زمین را بر اساس ارزیابی های اولیه بیش از پنج میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این زمین و ساختمان موجود در آن جزو زمین ها و ساختمان هایی بوده که در سال ۱۳۹۵ برای پرداخت بدهی بیمه عمران به بیمه ایران واگذار شده و سپس واگذار شده است. به صندوق آسیب های شخصی

قمصریان خاطرنشان کرد: علیرغم تصمیم دادگاه مبنی بر واگذاری چهار دانگ از این ملک به صندوق، مالک جدید سال هاست که امکان استفاده و یا حتی ورود به این ملک را نداشته است اما اکنون با صدور سند یک برگی و با داشتن ملک این مشکل را حل می کند. این ملک در اختیار صندوق جبران خسارت جانی است.

وی با اشاره به دغدغه اعضای صندوق به ویژه مجمع و هیئت نظارت برای بازپس گیری این اموال با هزینه مردم، از برنامه ریزی و اجرای اقدامات مختلف حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: نکته جالب دیگر این بود. مالکان این زمین علیرغم مقرره تا پایان سال ۱۴۰۰ حتی یک ریال اجاره بها به صندوق پرداخت نکرده اند و با صدور رای قطعی از سوی مراجع قضایی کلیه اجاره بها و جریمه دیرکرد مسترد خواهد شد. از آنها

مدیرعامل با اشاره به اینکه این اقدامات مثبت بدون نگرش مثبت بستگان در حوزه های قضایی، امنیتی، انتظامی، وزارت اقتصاد و دارایی، بیمه مرکزی و بیمه ایران اجرا نمی شد، از نقش و نقش ویژه قدردانی کرد. تلاش آنها موسسات.

لازم به ذکر است ملک مذکور به مساحت تقریبی ۹۰۰۰ متر مربع در منطقه الهیه تهران یک ساختمان چهار طبقه با گچ کاری و آینه کاری ویژه در دو طبقه توسط استاد عبدالکریم نوید تهرانی به مدت بیش از ۵۰ متر می باشد. سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا