اقتصاد جهان

بانک انگلیسی مدیران خود را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از رویترز، جورج ال هادری، مدیرعامل HSBC در یادداشتی که روز چهارشنبه توسط رویترز منتشر شد، به کارکنان خود گفت که برخی از مدیران ارشد این بانک باید خود را برای اخراج آماده کنند.

الهادری پس از اعلام یکی از بزرگ‌ترین بازسازی‌های بانک در سال‌های اخیر گفت: «با منطقی‌سازی پست‌های ارشد مازاد بر کار، برخی از همکاران ما با اخراج مواجه خواهند شد.»

این بانک روز سه شنبه گفت که برخی از عملیات خود را تجمیع کرده و شعب خود را به شرق و غرب تقسیم خواهد کرد، زیرا الهادری رویکرد مدیریتی خود را بر روی “این وام دهنده” متمرکز می کند و با حذف عملکردهای مدیریتی همپوشانی برای کاهش هزینه ها، که برای آسیا کاربرد دارد.

سخنگوی HSBC محتوای این یادداشت را تایید کرد اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد. این یادداشت قبلا توسط بلومبرگ گزارش شده بود.

الهادری به کارمندان گفت: «تیم رهبری در روزهای آینده زمان بیشتری را با شما می‌گذراند تا این تغییرات را با جزئیات بیشتر توضیح دهد و به شما فرصت بپرسد.»

HSBC عملیات خود را به چهار بخش تقسیم کرده است: انگلستان، هنگ کنگ، بانکداری شرکتی و نهادی و بانکداری ثروت.

این تغییر ساختار به دنبال حرکت مشابهی توسط بانک بارکلیز در اوایل سال جاری انجام شد که تجارت خود را به پنج واحد تقسیم کرد. مدیرعامل این بانک همچنین تاکید کرد: این اقدام به شفاف سازی عملکرد هر واحد کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا