خودرو

آخرین مهلت افتتاح حساب وکالتی برای خودروهای وارداتی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: فروش خودروهای وارداتی از چهارشنبه دوم تا هفتم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان خودروهای وارداتی می توانند پنج حوزه تمرکز را از سبد محصولات اعلام شده انتخاب کنند.

بدیهی است متقاضیان باید یکی از حساب های خود را از روز سه شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ لغایت شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ فقط در شعب بانک های واجد شرایط مندرج در سامانه تحت عنوان خودروی وارداتی و مبلغ پنج میلیارد ریال

بر این اساس امروز آخرین مهلت افتتاح حساب پروکسی است و خریداران توجه داشته باشند که از فردا افتتاح حساب پروکسی دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

برای انعقاد قراردادهای فروش، مقررات اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان وسایل نقلیه موتوری در این حد و برای کلیه روشهای فروش و پیش فروش توسط شرکتهای وارداتی، مفاد مندرج در جدول ماده ۴ اجرای فوق الذکر اعمال می شود. مقررات اعمال می شود و تغییر آنها ملاک اقدامات خواهد بود.

تبصره ۳ – ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در فازهای قبلی خودرو را انتخاب کرده و گزینه ارسال به خودروساز یا رزرو را در پورتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

تبصره ۴ – بر اساس ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

در این زمان بیش از ۶۰۰۰ خودرو در حال فروش است که به گفته مسئولان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، همگی وارد گمرکات کشور شده اند و در کشتی نیستند و در صورت وجود عازم مبدا هستند. در آنجا مشکل خاصی وجود ندارد، آنها به سرعت رفع می شوند و در مدت زمان کوتاهی به دست مشتری می رسند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا