اخبار اقتصاد ایران

هندبال ایران با حمایت ایرانسل باز هم قهرمان آسیا شد :: افق میهن

تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران با حمایت ایرانسل برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد.

به گزارش افق میهن، تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران روز جمعه چهارم آبان ۱۴۰۳ در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی آسیا توانست در ۲ ست متوالی تیم قدرتمند تایلند را شکست دهد و با امتیاز کامل قهرمان قاره کهن شود.

هندبالیست های نوجوان ایران در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۲۲ در تهران برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کردند و امسال نیز در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی پسران آسیا، مقدماتی مسابقات جهانی ۲۰۲۵ تونس را با شکست تیم میزبان به دست آوردند. قهرمان آسیا شد.

پیش از این و با امضای قرارداد همکاری جدید بین ایرانسل و فدراسیون هندبال ایران در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۲ قرارداد قبلی تمدید شد و ایرانسل برای سومین سال متوالی اسپانسر رسمی ورزش هندبال در کشور شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل، اولین ارائه دهنده شبکه ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های ۵G در ایران، پس از دو سال حمایت موفق از ورزش هندبال کشور، برای سومین سال متوالی به عنوان حامی انحصاری تیم های ملی و مسابقات هندبال باشگاهی کشور. از تمامی سطوح و تمامی گروه های سنی پشتیبانی می کند.

ایرانسل، چهاردهم دی ۱۴۰۰ طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل وی برای اولین سال اسپانسر ورزش هندبال کشور شد که آغاز دوره درخشش در رده های این رشته ورزشی متفاوت بوده است.

قبلا، در تیر در ماه ۱۴۰۲ تیم ملی هندبال جوانان ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مسابقات جهانی راه یافت.

در فروردین ۱۴۰۲ فدراسیون هندبال در مراسم باشکوه انتخاب برترین های ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره قهرمانان کشور ایران عنوان “برترین فدراسیون ورزشی کشور” را کسب کرد.

در دی ۱۴۰۱ تیم ملی هندبال مردان کشورمان برای اولین بار در تاریخ در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان از گروه خود صعود کرد و به جمع ۲۴ تیم برتر جهان پیوست.

در شهریور ۱۴۰۱ تیم ملی هندبال جوانان ایران در کنار کسب عنوان نایب قهرمانی قهرمانی آسیا، سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز به دست آورد.

در مرداد ۱۴۰۱ تیم ملی هندبال دختران ایران که در مسابقات قهرمانی جهان مقدونیه شمالی شرکت کرده بود، برای اولین بار در تاریخ ورزش های توپی بانوان توانست به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه یابد.

در خرداد ۱۴۰۱ تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته ورزشی نه تنها اولین تیم هندبال ساحلی آسیا شد که در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گرفت، بلکه اولین مدال هندبال جهان و تاک را نیز به دست آورد. مقام سوم مسابقات جهانی

فروردین ۱۴۰۱ در مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان و نوجوانان که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم های ملی ایران توانستند در مقابل حریفان خود بدرخشند و ضمن کسب مدال طلا، به مسابقات جهانی نیز راه یابند. .

همچنین تیم ملی نوجوانان دختر ایران سوم شد فروردین او در سال ۱۴۰۱ توانست با قهرمانی در مسابقات آسیایی اولین مدال طلای بانوان هندبال ایران را کسب کند. در اسفند ۱۴۰۰ تیم ملی نوجوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت و به مسابقات جهانی راه یافت.

پیش از این نیز، در بهمن ۱۴۰۰ تیم ملی هندبال مردان ایران با حمایت ایرانسل موفق شد با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا وارد مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا