اخبار بورس

توسعه محصولات مالی کشور، اثر بلندمدت هم‌افزایی‌ در کیش‌اینوکس

مدیرعامل بورس انرژی ایران در گفتگو با افق میهن اظهار داشت:

تبادل نظر ذی نفعان بازارهای مالی کشور در نمایشگاه کیش اینوکس فرصت مناسبی را فراهم می کند و هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با توجه به اینکه بورس انرژی ایران در دو سال گذشته ابزارهای مالی جدیدی را طراحی و ایجاد کرده است، در نظر دارد از فرصت نمایشگاه برای تبادل نظر با کارگزاران و موسسات مالی و سایر نهادها در بازار پول و سرمایه و همچنین توسعه استفاده کند. و توسعه عمق از برخی از این ابزارها استفاده کنید.

علی نقویمدیرعامل بورس انرژی ایران در گفتگو با اخبار بورس وی در خصوص برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس گفت: هر رویدادی مزیت های خاص خود را خواهد داشت، رویدادهایی مانند نمایشگاه کیش اینوکس فرصت تبادل نظر و ارائه طرح ها و پروژه های خود را در اختیار فعالان اصلی بازار قرار می دهد. .

وی بیان کرد: با توجه به حضور فعالان صنعت بیمه، بانک و بازار سرمایه در نمایشگاه کیش اینوکس، تمامی دست اندرکاران بازارهای مالی کشور می توانند در خصوص برنامه ها و محصولات خود در این نمایشگاه تبادل نظر کنند که فرصت مناسبی را فراهم می کند. کاهش هزینه ها

نقوی افزود: این هم افزایی ها در بلندمدت موجب توسعه محصولات مالی کشور می شود.

وی در خصوص حضور بورس انرژی در نمایشگاه کیش اینوکس گفت: بورس انرژی نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و با توجه به اینکه بورس انرژی ایران در دو سال گذشته ابزارهای مالی جدیدی را طراحی و ایجاد کرده است، در نظر دارد تا از این فرصت استفاده کند. با کارگزاران و موسسات مالی و سایر نهادهای بازار پول و سرمایه تبادل نظر خواهد کرد و از این ابزارها در توسعه و تعمیق این ابزارها استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا