اخبار اقتصاد ایران

آغاز عملیات اجرایی پایگاه داده مکانی لنگرود | پایگاه نشانی استاندارد لنگرود به بهره برداری می رسد

مدیرکل پست گیلان از آغاز ثبت ۸۰ هزار رکورد شهرستان لنگرود از امروز خبر داد و گفت: با تکمیل پایگاه مکان یابی، نصب پلاک مکان هوشمند را آغاز می کنیم.

افق میهن محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان امروز یکشنبه ۶آبان ماه در مراسم رونمایی از پایگاه مکان محور (G.NF) شهرستان لنگرود، با بیان اینکه عملیات اجرایی پایگاه مکان و نشانی بانک اطلاعاتی همزمان آغاز به کار می کند و اظهار داشت: با تکمیل این دو بانک، پایگاه آدرس استاندارد لنگرود نیز راه اندازی می شود. بهره برداری می شود که زیرساخت ضروری و حیاتی دولت الکترونیک و شهر هوشمند است.

وی با قدردانی از اعضای شورا و شهردار لنگرود، تحقق دولت الکترونیک را نیازمند زیرساخت الکترونیکی دانست و افزود: اگر شهر الکترونیک و شهروندان نداشته باشیم، نمی توانیم الکترونیکی ایجاد کنیم. دولت.”

مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه پایگاه فضایی این امکان را به مدیریت شهری می دهد که در هر لحظه در جریان توانمندی ها، ظرفیت ها و امکانات شهر آنلاین باشد، گفت: پایگاه فضایی می تواند مبنای اطلاعات دقیق و علمی باشد. تصمیمات مدیریتی قرار داده شود

هوشنگی با اشاره به استفاده از پایگاه مکان و آدرس استاندارد برای تامین فضای سبز و امکانات ورزشی و حمل و نقل عمومی و مدیریت ترافیک و ارائه خدمات آنلاین به شهروندان ادامه داد: اداره پست گیلان در کنار شهرداری لنگرود است و می توانیم از این شهر استفاده کنیم. معرفی به عنوان شهر نمونه دولت الکترونیک و پیاده سازی شهر هوشمند.

وی با بیان اینکه پایگاه فضایی لنگرود در سامانه G.NEF کشور بارگذاری و بر روی نقشه به روز می شود، گفت: فرصتی برای توسعه اقتصادی و گردشگری لنگرود ایجاد شده که نیازمند پیگیری و ظرفیت سازی مدیریت شهری است. “

مدیرکل پست گیلان نصب پلاک های مکان هوشمند را آخرین مرحله از پروژه G.NEF دانست و یادآور شد: طبق قانون تمامی خدمات دهندگان باید کلیدواژه های خود را با کد پستی تطبیق دهند.

وی با بیان اینکه از امروز ثبت ۸۰ هزار رکورد از شهر لنگرود را آغاز می کنیم، گفت: با توجه به توسعه شهری لنگرود با افزایش رکوردها و در چند ماه آینده با مدرن و به روز مواجه خواهیم شد. بانک اطلاعاتی در اختیار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت. ما می دهیم

عکس: ابوالفضل شکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا