اخبار اقتصاد ایران

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو

لیست قیمت کارخانه محصولات ویژه ایران خودرو آبان ۱۴۰۳ توسط این شرکت اطلاع رسانی شد.

افق میهن آخرین لیست قیمت کارخانه ای محصولات ویژه ایران خودرو آبان ۱۴۰۳ در حالی که اعلام شد قیمت برخی محصولات نسبت به ماه گذشته ارزان و برخی گران شده و قیمت برخی محصولات تغییری نکرده است.

طبق جدول منتشر شده از سوی ایران خودرو، خودروی سورن پلاس EF7 دوگانه سوز که در مهر قیمت کارخانه ای آن ۴۱۴ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان و قیمت نهایی آن ۴۹۸ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان اعلام شد.

همچنین در این ماه قیمت نهایی سورن پلاس EF7 دوگانه سوز با پخش رادیویی حدود ۹ میلیون تومان نسبت به ماه گذشته ارزان شده است و این خودرو در ماه آبان ۴۹۵ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت نهایی خودرو هایما ۸ اس و وانت آریسان ۲ دوگانه سوز نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است. بر این اساس قیمت نهایی هایما ۸ اس که ماه گذشته یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان اعلام شده بود، در این ماه به یک میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان رسیده و این خودرو حدود ۳۶ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. . است

وانت آریسان ۲ دوگانه سوز در این ماه با قیمت نهایی ۴۱۹ میلیون و ۸۳۷ هزار تومان به فروش می رسد در حالی که قیمت نهایی این خودرو در ماه گذشته ۴۱۸ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان اعلام شده بود. این خودرو نسبت به ماه گذشته نزدیک به یک میلیون تومان گران شده است.

قیمت مصرف کننده خودروهای برقی وارداتی (لونا) LUNA GRE و (Bestune) FAW Bestune NAT نیز هر کدام یک میلیون تومان افزایش داشته است. قیمت مصرف کننده لونا یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان و قیمت باستون یک میلیارد و ۱۹۸ میلیون تومان است.

ایران خودرو در خصوص قیمت خودروهای برقی توضیح داده است که قیمت این محصولات بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین می شود و در صورت تغییر در قوانین مربوطه از جمله عوارض تردد، مبلغ مذکور تعیین می شود. به قیمت مصرف کننده اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا