اخبار اقتصاد ایران

احداث مجتمع اقامتی در بوستان ملت | فراخوان رستوران آبی و پل چوبی پهنه تالاب عینک

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت با ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه این سازمان گفت: ریل گذاری برای پروژه سرمایه گذاری رشت بسیار خوب انجام شده است.

افق میهن ناصر عطایی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت با حضور در جلسه علنی شورا و ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه این سازمان اظهار داشت: بر اساس نظر شورای ششم، مجمع عمومی اطلس سرمایه گذاری شهر رشت با هدف شناسایی فرصت ها و ظرفیت های شهر در راستای شکوفایی می باشد. اقتصاد یکی از موضوعاتی که همواره در مدیریت شهری مورد توجه بوده است، تدوین و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ریل گذاری برای پروژه سرمایه گذاری در رشت بسیار مناسب و قابل قبول است، تصریح کرد: مشاور پروژه گزارشی را به مرحله هشتم در حوزه مطالعاتی ارائه و مورد تایید سازمان قرار گرفت و ۴ بسته از ۲۰ سرمایه گذاری را ارائه کرد. بسته به سازمان داده و به شورا ارائه شده و برای انجام تشریفات و بارگذاری در مرحله نهایی است.

عطایی خاطرنشان کرد: قرارداد ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس را داشتیم که در مدت ۶ ماه منعقد شد، ۷۳ ایستگاه نصب و جانمایی شد، اما به دلیل عدم همکاری اداره توزیع برق، در بحث تامین برق با چالش مواجه شده ایم. و افزود: قرارداد راه اندازی بازار گل ما نیز مطلع هستیم که از سال های گذشته برای اخذ مجوز با مشکل مواجه بودیم اما اکنون به ما قول داده شده که این پروژه تا قبل از سال جدید به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص اجرای فیبر نوری به دنبال تجاری سازی هستیم، افزود: جلسات متعددی با فاوا و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار شده است که امیدواریم شهرداری از اجرای فیبر نوری درآمد خوبی داشته باشد. پروژه، صرف نظر از خدماتی که ارائه می کند. انشالله در شش ماهه اول سال حدود ۵ میلیارد تومان در این زمینه درآمد داشته باشیم.

عطایی با اشاره به اینکه رستوران آبی و پل چوبی منطقه تالاب عینک در این ماه فراخوان می شود، گفت: پروژه ساخت هتل گیل لند با تمام تلاش های صورت گرفته در شورا مطرح و استعلام شد. به دستگاه های نظارتی می گویند و در صورت پاسخ مثبت، انتخاب می شود.» ساخت این طرح به زودی شکسته می شود.

وی به احداث پارکینگ طبقاتی نواب اشاره کرد و ادامه داد: طرح این پارکینگ تهیه شده و در صورتی که کمیسیون ماده ۵ زودتر پاسخ استعلام را به ما اعلام کند، تا قبل از سال قرارداد را منعقد می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نقشه و مشخصات مجتمع تجاری اداری شهدا به ماده ۵ کمیسیون ارسال شده و در صورت تکمیل در مدت زمان کوتاهی این پروژه نیز فراخوان می شود، ادامه داد: در ۷ طبقه اجرا می شود.

وی با اشاره به پروژه مجتمع مسکونی بوستان ملت افزود: آخرین اصلاحات این پروژه با رویکرد بومی و کلبه های رشتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی در حال انجام است و برای این امر فراخوان خواهد شد. ماه

عطایی با تاکید بر اینکه خوشبختانه ۱۰ هکتار مساحت مسکن است مهر موافقت کارگروه ها دریافت و به مشاور تحویل داده شده است، وی ادامه داد: در حال حاضر در حال بررسی و مطالعه نهایی ساختمان فرهنگ و هنر هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه سلامت پشت فرودگاه با رویکرد توریسم درمانی نیز با رایزنی ها مشکلات متعارض را برطرف کرده و برای ادامه کار به مشاور ابلاغ شده است، افزود: ۱۰۰ متری خیابان گلسار ۱۸۶ اقدامات مقدماتی انجام شده است. و ما در حال آماده سازی بسته هستیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا