طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار ۸ آبان ۱۴۰۳

به گزارش افق میهن:








نرخ دلار در آغاز بازارهای مالی در روز دوشنبه با افزایش ۴۰۰ تومانی بهبود یافت. در ادامه این روند صعودی، قیمت دلار با رشد تدریجی همراه شد و نزدیک به هزار تومان افزایش یافت. معامله گران انتظار دارند واکنش دلار به رویدادهای سیاسی نامطلوب مانند هفته گذشته ادامه داشته باشد و برخی سیگنال ها و اظهارنظرها درباره واکنش ایران به اقدامات رژیم صهیونیستی خریداران جدیدی را به بازار ارز آورده است.


سبد ساز زاگرس



به گزارش افق میهن،

در سومین روز هفته، قیمت دلار تقریبا هزار تومان افزایش یافت و در کریدور ششم یک کانال افزایش یافت. روند صعودی اسکناس دلار در هفته گذشته با نوسانات ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومانی همراه بود. در آخرین معاملات روز دوشنبه، قیمت دلار در نیمه پایینی کانال هفتم کریدور ششم به پایان رسید.

تنش در خاورمیانه و برخی اظهارنظرها درباره واکنش احتمالی ایران به حمله رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر تا حدودی به تحولات تقاضا در بازار ارز دامن زده است.

پیش بینی قیمت دلار

معامله گران افزایش قیمت درهم، افزایش تقاضای دلار و افزایش قیمت دلار در کریدور ششم را از پیامدهای اخبار سیاسی نامطلوب اعلام شده به بازارها می دانند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، کسری بودجه، افزایش نرخ رشد پایه پولی و رشد نقدینگی باعث افزایش قیمت دلار در اواخر سال جاری می شود.

یورو و پوند گران شد

قیمت درهم روز دوشنبه ۸۰ تومان افزایش یافت و وارد کانال ۱۸ هزار تومان شد. این اسکناس در آخرین معامله سومین روز هفته با عدد ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت تتر ۷۵۰ تومان افزایش یافت و به سطح ۶۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

لازم به ذکر است روز دوشنبه اسکناس دلار ۵۰ هزار و ۴۴۵ تومانی عرضه شد و ۲۶ تومان افزایش قیمت داشت. حواله دلاری نیز ۴۹۰۰۰ ۷۱ تومان عرضه شد و ۲۶ تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا