طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ آبان 1403

به گزارش افق میهن:



سکه امامی ۵۳ میلیون شد





قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته افزایش یافت و به جز سکه گرمی، بقیه سکه ها وارد کانال های قیمت بالاتر شدند. این افزایش قیمت در پی افزایش نزدیک به هزار تومانی قیمت دلار صورت گرفت. در مقابل افزایش قیمت دلار، اونس طلای جهانی در حال کاهش بود و نقش فعالی در تعیین قیمت بازار طلا نداشت.


سبد ساز زاگرس



به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه در روز دوشنبه با افزایش قیمت دلار همزمان شد و مانند روز یکشنبه روندی صعودی داشت.

اسکرین شات 28 اکتبر 2024 در 5:22:29 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

قیمت سکه سنگین روز دوشنبه شاهد دو جهش قیمت بود و به جز سکه گرمی، سایر قطعات سکه یک کانال افزایش یافت. اقتصاددانان بر این باورند که روند قیمت در بازار طلا در حال افزایش است.

هر گرم نقره ۷۳ هزار تومان شد

قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۷۴۲ دلار است که پنج دلار کاهش یافته است. قیمت هر اونس نقره ۳۳ دلار و ۸۰ سنت با ۹ سنت افزایش محدود است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۱۴۸۰ تومان افزایش به ۷۳ هزار تومان رسید. قیمت نقره ۷۳ هزار و ۴۷۰ تومان معامله شد.

سکه امامی ۲ میلیون تومان گران شد

قیمت سکه امامی در روز دوشنبه هفتم آبان با رشد یک میلیون و ۹۸۵ هزار تومانی دو کاناله رشد کرد و ۵۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با یک میلیون و ۳۴۵ هزار تومان افزایش با قیمت ۴۸ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان معامله شد.

نیم شیکل ۱۹ میلیون تومانی را رد کرد

قیمت طلا روز دوشنبه مانند سکه افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش از ۳۲۱ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۷۴ هزار تومان افزایش در محدوده ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای مستعمل چهار میلیون و ۴۶۲ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز دوشنبه رشد قابل توجهی را ثبت کرد. حباب سکه امامی یک میلیون و ۳۳۶ هزار تومان، سکه بهار ۶۸۱ هزار تومان، نیم سکه ۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۲ هزار تومان و سکه گرم ۲۲۲ هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا