اخبار اقتصاد ایران

آخرین فرصت برای دریافت سهام عدالت ۱.۵ میلیونی نوزادان :: افق میهن

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از همه والدین نوزادان متولد ۱۴۰۱ تقاضا داریم تا پایان اسفندماه امسال به پنجره خدمات ملی دولت الکترونیک مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش افق میهن، سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد ۱۴۰۱ از سازمان برنامه بودجه، با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد شده در سال ۱۴۰۱، سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در سال ۱۳۸۰ اقدام به خرید سهام آنها کرد. سازمان بورس و اوراق بهادار از تمامی والدین نوزادان آمادگی کامل دارد. در سال ۱۴۰۱ از ایشان تقاضا داریم تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت نام کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: مهلت ثبت نام فقط تا پایان سال ۱۴۰۱ است زیرا از سال ۱۴۰۳ متولدین ۱۴۰۲ ثبت نام می شوند. به محض ثبت نام، مراحل تخصیص بند های لازم برای ۱.۵ میلیون تومان سهام نوزادان ۱۴۰۱، کاملاً خودکار و الکترونیکی می شود.

خاندوزی گفت: در نظام تامین مالی کشورهای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در برخی موارد رتبه سوم و در برخی موارد رتبه چهارم را دارد و امیدوارم با تاکید رئیس جمهور این رتبه در سال ۱۴۰۳ ارتقا یابد.

وی در خصوص قسمت دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نیز افزود: قسمت اول آن در مجلس تصویب شد و قسمت دوم که ارقام و جداول اصلی را در خود دارد به محض رسیدن به دولت به تصویب دولت می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا