اخبار اقتصاد ایران

آشنایی با درب داخل و انواع آن

درب داخلی با متریال های مختلفی تولید و عرضه می شود. این محصول می تواند از M دی F با روکش پی وی سی.

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع درب های مورد استفاده در فضای داخلی ساختمان ها درب داخلی یا درب اتاق می باشد. این درب معمولاً در ورودی اتاق های داخل ساختمان نصب می شود و وظیفه جداسازی فضاهای داخلی ساختمان را از یکدیگر دارد. این اتاق ها می توانند اتاق خواب، اتاق مطالعه، حمام، توالت و … باشند.

می دانیم که درب ورودی ساختمان نیاز به امنیت زیادی دارد به همین دلیل در ورودی ساختمان های اداری یا مسکونی از درب ضد سرقت استفاده می شود اما دری که در داخل ساختمان نصب می شود نیازی به امنیت بالایی ندارد. به این دلیل درب داخلی ساختار خاصی ندارد و قفل های محکم و خاصی روی آن وجود ندارد. شرکت دژ که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب در کل کشور محسوب می شود، انواع درب های داخلی را به شما معرفی کرده و توضیحات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد.

جنس درب داخلی

درب داخلی با متریال های مختلفی تولید و عرضه می شود. این محصول می تواند از M دی F با روکش پی وی سی. این احتمال وجود دارد که درب داخلی از M ساخته شده باشد دی F باید با روکش چوب ساخته شود. این محصول می تواند از HDF، تمام چوب راش و بلوط، ABS و … ساخته شود اما نکته مهمی که در مورد جنس درب داخلی باید به آن توجه کرد محل نصب آن است. بدیهی است موادی مانند PVC و ABS که ضد آب هستند باید در ورودی توالت و حمام نصب شوند.

تخته چندلای همگن بسیار مستحکم است که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و رطوبت بالا مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و می تواند برای محیط های مرطوب مانند حمام و توالت مناسب باشد. به طور کلی باید بدانید که جنس تمام چوب ها بسیار محکم است، عمر طولانی و ظاهری فوق العاده دارد اما وزن آن سنگین است. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این است که محصولات با پوشش مصنوعی طرح های متنوعی دارند.

انواع درب های داخلی

درب های داخلی انواع مختلفی دارند مانند درب های اتاق خواب، درب های بدون قاب، درب های آکوستیک، درب های پلاستیکی فولادی و درب های ضد آب. جالب است بدانید که درب اتاق خواب خود به چهار نوع مدرن، کلاسیک، ریلی و سفید تقسیم می شود. در واقع درب های اتاق خواب از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع درب های داخلی هستند. نکته ای که معمولا در دکوراسیون داخلی ساختمان به آن توجه می شود هماهنگی درب اتاق با دکوراسیون داخلی محیط است.

درب اتاق خواب مدرن

درب اتاق خواب مدرن معمولا در فضاهایی استفاده می شود که دارای دکوراسیون مدرن و مینیمال هستند. این محصول معمولاً به صورت ساده و شیک ساخته می شود و گاه طرح هایی با اشکال مکعبی و زاویه دار روی آن دیده می شود.

درب اتاق خواب کلاسیک

درب اتاق خواب کلاسیک برای ساختمان هایی که دکوراسیون داخلی آنها کلاسیک و شیک است بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که درب اتاق خواب کلاسیک معمولا طرح شلوغی دارد و برجستگی های منحنی روی آن دیده می شود. اگر دکوراسیون داخلی ساختمان شما فضایی کلاسیک دارد می توانید از این محصول استفاده کنید.

درب ریلی اتاق خواب

از نام درب ریلی مشخص است که ساختار آن به گونه ای است که در روی ریل توکار یا رو به رو به چپ و راست حرکت می کند و در واقع به این صورت باز و بسته می شود. درب ریلی اغلب برای اتاق خواب هایی استفاده می شود که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب لولایی وجود ندارد. این محصول بسیار شیک و زیبا می باشد.

درب اتاق خواب سفید

بدیهی است که رنگ این درب سفید است. برای این منظور یک درب اتاق خواب سفید از متریال M بسازید دی F استفاده می شود. این درب بسیار زیبا است و برای افرادی که رنگ های روشن را دوست دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد.

درب ضد آب

همانطور که قبلا ذکر شد، این محصول معمولا از موادی مانند ABS، پلی وود و پی وی سی تولید و عرضه می شود. اصلی ترین و مهم ترین ویژگی درب ضد آب مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب و بخار آب است. البته لازم به ذکر است که متریال تخته سه لا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و می توان آن را در قسمت های مختلف ساختمان نصب کرد.

درب داخلی گروهان قلعه

شرکت دژ یکی از برترین تولیدکنندگان انواع درب در کل کشور محسوب می شود که انواع درب های داخلی را نیز تولید و عرضه می کند. مجموعه دژ انواع درب های داخلی با ابعاد مورد نیاز شما دوستان عزیز. یعنی شما دوستان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را در طرح و متریال و ابعاد مورد نیاز خود از این شرکت سفارش دهید تا با توجه به محل نصب در ساختمان ساخته شود. کارشناسان این مجموعه همیشه پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز هستند و می توانید به صورت رایگان با آنها مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا