خودرو

آغاز فروش KMC T9 توسط کرمان موتور / جدول قیمت این غول کرمان موتور


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: KMCT9 شرکت کرمان موتور از ساعت ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت به صورت نقدی در سال ۱۴۰۳ فروخته می شود. قیمت KMCT9 در این طرح فروش یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و زمان تحویل ۹۰ روز کاری می باشد.

ثبت نام این وانت کرمان موتور به صورت اینترنتی و به آدرس انجام می شود. رنگ های پیکاپ T9 در این طرح فروش سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگ زده و متالیک خاکستری روشن است.

میز فروش وانت T9

مشخصات خودرو

پیکاپ جک T9 که در واقع نسخه بزرگتر و قدرتمندتر جک T8 است. در T9 شاهد طراحی کاملا مدرن و متفاوتی هستیم، به طوری که چراغ های روز باریکتر و چراغ های اصلی در پایین قرار گرفته اند. این سبکی است که تا به حال در وانت در بازار ایران یافت نشده است. جلوپنجره بزرگ و کشیده رادیاتور به گونه ای طراحی شده است که نشان KMC در وسط آن دیده می شود.

KMC T9 با موتور ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر روانه بازار خواهد شد. گیربکس این خودرو گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF است. در جک T9 ما یک دیفرانسیل محور عقب و سیستم تعلیق فنری مشابه T8 را ادغام کرده ایم.

از نظر ایمنی و راحتی، KMC T9 شامل مواردی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، ترمز اضطراری، تقویت کننده دیجیتال جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل و تنظیم حالت انتقال قدرت است. چرخدار، تنظیم حالت رانندگی، سانروف، شش کیسه هوا، جعبه خنک کننده، ترمز دستی برقی و غیره است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا