ترندهای روز

آمار نهایی بینندگان مناظره‌های ایران تحلیلاتی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بیش از ۳۵ میلیون نفر دو مناظره مرحله دوم ایران تحلیلات را تماشا کرده اند که این رقم نسبت به دوره سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ۶ درصد افزایش داشته است.

این خبر را محسن شکری نژاد رئیس مرکز پژوهش های صدا و سیما بر اساس نظرسنجی های انجام شده دو روز پس از تمدید ایران تحلیلات به دور دوم (یکشنبه) در شبکه خبر اعلام کرد.

آمار نهایی بینندگان مناظره های ایران تحلیلاتی اعلام شد

گزارش های نظرسنجی دوره قبل پژوهشگاه در سال ۱۴۰۰ نشان می دهد که مخاطبان مناظره های آن دوره ۵۰.۵ نفر بوده اند که حاکی از افزایش ۶ درصدی مخاطبان مناظره های دور دوم ایران تحلیلات ریاست جمهوری است.

همچنین در خصوص علت عدم شرکت در ایران تحلیلات، بر اساس داده هایی که رئیس مرکز پژوهش های صدا و سیما عنوان کرد، پس از دور اول، مهم ترین دلیل عدم حضور مردم، مسائل معیشتی و اقتصادی است. وی گفت: دشمنان تلاش می کنند اعلام کنند که این عدم مشارکت به معنای مخالفت با نظام است که اینطور نیست و بررسی ما نیز این را نشان می دهد و درصد بسیار کمی ۴ یا ۵ درصد می گویند دلیل عدم حضور مشارکت مخالف نظام است، اما درصد بیشتری از کسانی که رای نیاوردند دلیل عدم شرکت را حل نشدن مسائل اقتصادی عنوان کردند.

گفته شده که نتایج این نظرسنجی ها پس از ایران تحلیلات محرمانه نیست و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آرشیو مرکز پژوهش های صدا و سیما برای تحقیقات خود به این نتایج دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش ایسنا، مدیرعامل تل بیون پیش از این آمار مخاطبان شبکه های تلویزیونی نامزدها را اعلام کرده بود و گفته بود که مخاطبان مناظره چهار برابر مسابقات فوتبال یورو بوده و مناظره نهایی نامزدهای ایران تحلیلاتی پربیننده ترین مناظره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا