بانک و بیمه

اتریوم به بالاترین سطح خود در یک سال و نیم گذشته رسید

بازار، گروه بورس: ما انتظار داریم که گزارش ماهانه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ایالات متحده را اواخر دیروز و اوایل صبح امروز شنبه، ۱۸ آوریل منتشر کنیم. آذر، قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در معاملات افزایش یافت و سرمایه گذاران دارایی های پرریسک به پایان چرخه انقباض پولی خوشبین هستند. بنابراین قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافت و اتریوم به بالاترین سطح خود در یک سال و نیم گذشته رسید.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته صبح امروز ۱.۸۹ درصد با قیمت ۴۴۰۰۰ دلار ۲۷۳.۱۲ افزایش یافته است و تغییرات قیمت آن در هفته گذشته حدود ۱۴.۰۸ درصد بوده است.

اتریوم نیز با قیمت ۲۳۷۱.۳۹ دلار معامله شد که حدود ۰.۰۶ درصد در روز گذشته و ۱۳.۲۶ درصد در هفته گذشته افزایش داشت. با این افزایش، اتریوم به بالاترین سطح خود از می ۲۰۲۲ رسیده است.

تتر همچنان به دلار وابسته است و در یک هفته فقط ۰.۰۲ درصد کاهش داشته است.

اتریوم با قیمت ۲۳۷۱.۳۹ دلار معامله شد که حدود ۰.۰۶ درصد در روز گذشته و ۱۳.۲۶ درصد در هفته گذشته افزایش داشت. با این افزایش، اتریوم به بالاترین سطح خود از می ۲۰۲۲ رسیده است

ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۸۹ درصد افزایش یافته و قیمت آن ۰.۶۸۶۴ دلار بوده است، اما نوسانات قیمت آن در هفت روز گذشته کمتر از بیت کوین و اتریوم بوده است. هفته گذشته ریپل ۱۱.۷۹ درصد افزایش یافت.

در بیانیه ای به CoinDesk، لوک استریگرز، رئیس تجارت Deribit توضیح داد که ارزش کل قراردادهای اختیار بیت کوین و اتریوم در این پلتفرم به ۲۳.۶ میلیارد دلار رسید که بالاترین سطح آن در سال است، در حالی که بیت کوین ۶۷ درصد از قیمت ها را افزایش داد. ارزش قراردادهای اختیار بیت کوین و اتریوم در پلتفرم. ارزش کل قراردادها

از سوی دیگر، Block، یک شرکت متخصص در پردازش پرداخت‌های مالی که توسط جک دورسی، مدیر عامل سابق پلتفرم توییتر تأسیس شده است، دیروز از راه‌اندازی کیف پول مستقل بیت‌کوین به نام «Bitkey» خبر داد که در CoinMarketCap.com در دسترس است. . ، به عنوان یک برنامه تلفن همراه یا ذخیره سازی دستگاه موجود است، این کیف پول در بیش از ۹۵ کشور قابل دسترسی است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی ۱.۶۵ تریلیون دلار برآورد شده است که ۲.۱۷ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هشدار جدی به سرمایه گذاران صادر کرد و بر لزوم احتیاط در هنگام در نظر گرفتن سرمایه گذاری های مربوط به دارایی های کریپتو تاکید کرد.

پلتفرم هایی که اوراق بهادار خریداری، فروخته، قرض گرفته یا قرض داده می شوند، ممکن است فاقد حمایت های مهم سرمایه گذار باشند و خطر ضرر برای افرادی که در معاملات دارایی های کریپتو شرکت می کنند، همچنان قابل توجه است.

هشدار دفتر آموزش و کمک به سرمایه گذاران کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

دفتر آموزش و حمایت از سرمایه گذاران کمیسیون بورس و اوراق بهادار، هشدار سرمایه گذاری مارس ۲۰۲۳ را مجدداً منتشر کرده است که ماهیت بسیار نوسان و سوداگرانه سرمایه گذاری در اوراق بهادار دارایی های کریپتو را برجسته می کند.

این دفتر خاطرنشان کرد که پلتفرم‌هایی که اوراق بهادار در آنها خرید، فروخته، قرض گرفته یا قرض داده می‌شود، ممکن است حمایت‌های مهمی از سرمایه‌گذار نداشته باشند و خطر ضرر برای افرادی که در معاملات دارایی‌های کریپتو شرکت می‌کنند همچنان قابل توجه است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می گوید شرکت هایی که سرمایه گذاری یا خدماتی را در دارایی های رمزنگاری ارائه می دهند ممکن است با قوانین قابل اجرا از جمله قوانین فدرال اوراق بهادار مطابقت نداشته باشند.

هشدار SEC همچنین به مفهوم “اثبات ذخایر” مورد استفاده توسط شرکت‌های دارایی ارزهای دیجیتال اشاره کرد و هشدار داد که این رتبه‌بندی‌ها ممکن است تضمین معنی‌داری برای ذخایر دارایی کافی برای پوشش موجودی مشتریان ارائه نکنند.

SEC همچنین اعلام کرد که ثبت نام در کمیسیون به‌عنوان دلال-معامله یا مشاور سرمایه‌گذاری، حمایت‌های حیاتی از جمله قوانین نگهداری دارایی، کارمزدها، تضاد منافع و استانداردهای رفتاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و به شرکت‌هایی که دارایی‌های رمزنگاری را ارائه نمی‌کنند، هشدار می‌دهد. سرمایه گذاران خود را در معرض خطر قرار دهند.

کمیسیون خاطرنشان کرد که هیچ یک از شرکت‌های بزرگ دارایی‌های رمزنگاری شده در کمیسیون به‌عنوان کارگزار، فروشنده، صرافی یا مشاور سرمایه‌گذاری ثبت نشده‌اند و بنابراین سرمایه‌گذاران ممکن است از حمایت‌های ارائه‌شده توسط قوانین مربوط به این شرکت‌ها برخوردار نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا