محیط زیست

احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه جنوبی اصفهان/کمینه دمای ۱۵ شهر به زیر صفر می‌رسد

نوید حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار افق میهن در خصوص پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان از عبور امواج از سطح استان و جو نسبتاً ناپایدار امروز دارد.

وی افزود: بر این اساس در این مدت هوا در اکثر نقاط استان صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در جنوب استان احتمال خفیف و پراکنده است. بارش باران پیش بینی می شود از فردا هوای پایدار بر استان حاکم می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر نخواهد کرد، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد خواهد رسید و در حداقل دما فردا صبح به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی با اشاره به رکورد کمینه دمای زیر صفر در ۱۵ شهر اصفهان گفت: فردا کمینه دمای شهرها بویین میاندشت با دمای -۷ درجه، چادگان، شاهین شهر و میمه با دمای -۵ درجه، شهرضا، گریستن (صاحبان) فریدونشهرلنجان، -۴ درجه سانتیگراد، خوانسار، دهقانان، متنفرودگاه اصفهان پربرکت ۳ درجه کبوترآبادگلپایگان و ورزنه به ۲- درجه سانتی گراد می رسد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و بویین میاندشت با دمای ۷- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا