اخبار اقتصاد ایران

احداث پست‌های GIS و مسقف، اولویت و سازگاری بیشتری در ایجاد پایداری شبکه برق گیلان دارند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در نشست نوروزی با شورای معاونین مطرح کرد:

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار نوروزی با کارکنان ضمن تبریک سال نو، سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی و برکت برای یکایک همکاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

افق میهن، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار سال نو با شورای معاونین و مدیران ادارات مستقل ضمن تبریک سال نو گفت: در سال جدید باید کار را با روحیه ای جدید شروع کنید تا تحول و نوآوری ایجاد شود. به شرکت بپیوندید و بتوانید شرایط پایدارتری را برای شرکت برق منطقه ای گیلان ایجاد کنید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» نامگذاری کردند، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی محسوب می شود و این پتانسیل ارزشمند است. در تصمیمات مهم مورد انتظار است. باید از سازمان استفاده کرد و شاهد مشارکت بیشتر کارکنان در امور سازمان باشیم تا بتوانیم رشد و تعالی سازمان را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی افزود: پیش بینی می شود در سال جدید درب اتاق های مدیران شرکت برای بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات به همکاران باز باشد. در واقع مشارکت کارکنان و ارتباط دو سویه با آنها باید در اولویت قرار گیرد. با مشارکت، همدلی و تعامل، باور و یقین در همکاران شکل می گیرد که موجب رونق مضاعف شرکت می شود.

دشت بوغور با توجه به اهمیت ایجاد روحیه نشاط، نشاط و سلامت در همکاران و خانواده های آنان گفت: باید از ظرفیت تمامی سطوح سازمانی استفاده کنیم؛ در این راستا باید از ظرفیت تمامی سطوح سازمانی استفاده کنیم. باید از نگهبانان، اپراتورها، کارشناسان و… استفاده کرد و رضایت و در سطح بالاتر وفاداری را در بین کارکنان ایجاد کرد تا با جلب اعتماد همکاران شاهد نقش آفرینی بیشتر آنها باشیم.

دشت بوغور با اشاره به پروژه های تعریف شده برای معاونت برنامه ریزی و توسعه افزود: تمامی پروژه های حیاتی این شرکت که جزو برنامه های وزارت نیرو برای غلبه بر پیک بار در تابستان ۱۴۰۳ است باید تکمیل شود. تا پایان سال. اردیبهشت ماه در مدار است. همچنین ۲۴ پروژه معاونت بهره برداری باید تا تابستان امسال با جدیت و پیگیری به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان توسعه روش های تامین مالی پروژه ها را مهم دانست و افزود: استفاده از انواع روش های تامین مالی جدید اولویت اصلی شرکت در سال جدید خواهد بود و باید سبد متنوع و منحصر به فردی برای تامین مالی پروژه ها داشته باشیم. . و برای رسیدن به این هدف باید از وام های داخلی و خارجی، فاینانس و انواع قراردادها نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: مستندسازی اموال و دارایی ها، امنیت شبکه، پاکسازی خطوط، هماهنگی با منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت است و لازم است واحدهای متولی در انجام وظایف محوله به نحو احسن در کنار سایر واحدها مشارکت داشته باشند.

دشت بوغور با تمرکز بر وضعیت ترانسفورماتورهای شبکه برق گیلان گفت: با توجه به شرایط ترانسفورماتورهای شبکه برق گیلان باید در تغییر وضعیت و شرایط ترانسفورماتورها جهشی داشته باشیم و شاهد تحول در این بخش باشیم.

وی افزود: باید با حذف ترانس های فرسوده و افزودن ترانس های پرظرفیت ظرفیت مناسب و مطلوبی در ترانس های شرکت ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان وضعیت اقلیمی استان را ویژه خواند و گفت: با توجه به شرایط و اقلیم خاص استان، احداث پست ها و سقف های GIS از اولویت و سازگاری بیشتری در برقراری پایداری شبکه برق استان برخوردار است.

دشت بوغور با مهم خواندن دستورالعمل توانیر و وزارت نیرو و اجرای دقیق آن، افزود: برای غلبه بر پیک بار امسال در بخش کارهای مشارکتی در قالب تامین بار، باید تعامل بیشتری با صنایع داشته باشیم. و شهرک های صنعتی تا بتوانیم برنامه های اوج بار را به خوبی اجرا کنیم.» بریم بدویم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با تاکید بر پاسخگویی و مسئولیت پذیری مدیران، افزود: مقام معظم رهبری دولت فعلی را دولتی کوشا، جهادگر و پرکار معرفی کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: با توانمندی های منحصر به فرد همکاران در سال جدید شاهد تحولات خوبی باشیم و به اهداف مورد نظر خود در شبکه برق گیلان دست یابیم تا پیشرو در بین شرکت های برق منطقه ای کشور باشیم.

دشت بزرگ تاکید کرد: اقلیم و شرایط آب و هوایی استان گیلان از جهات مختلف با سایر استان های کشور متفاوت است و باید متفاوت از سایر استان ها اجرا شود و با اتخاذ روش های کاری بدیع و الگوهای جدید، روش اجرایی ویژه ادارات مختلف را در نظر گرفت. شرکت و خصوصا بخش طراحی و اجرا.

در پایان این جلسه نوروزی، مدیرعامل و شورای معاونین ضمن تبریک سال نو و شروع کار و تلاش با کارکنان شرکت دیدار کردند و از خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و توفیق را از خداوند متعال خواستار شدند. سلامتی برای همکارانشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا