اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا یکشنبه ۱۹ آذر

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا یکشنبه ۲۸ آذرماه آغاز به کار می کند و این خبر ممکن است برای سهامداران حائز اهمیت باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- امیر عبداللهیان: امروز در مسیر امضای برجام نیستیم/ هر چه جلوتر می رویم «برجام» کمتر خاص می شود!
۲- انعقاد قرارداد مهم در “کگز”:; شرکت شیشه و گاز ۳ قرارداد تولید و فروش بطری های شیشه ای از ۱۸ سپتامبر ۱۴۰۲ تا ۳۱ ژوئن ۱۴۰۳ که تقریباً معادل ۴۶ درصد از کل گردش مالی سال مالی گذشته است. اسفند ۱۴۰۱ گزارش شده است.
۳- امروز اتفاق افتاد: برداشت ۱۵۴ میلیارد تومانی پول واقعی از صندوق های بازنشستگی.
۴- معاون سازمان برنامه و بودجه: انتظار داریم در سال آینده گردش پول از سایر بازارها به بازار سرمایه شتاب بیشتری بگیرد.
۵- افزایش سرمایه خزر به میزان ۳۸ درصد از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۶- مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران (قسمت اول) در روز سه شنبه ۲۱. آذر ۱۴۰۲ برگزار می شود و این نماد در پایان معاملات فردا خارج می شود.
۷- امروز بزرگترین تامین مالی تاریخ بازار سرمایه در بازار اولیه ایران با تکمیل پذیره نویسی ۴۵۵۰ میلیارد تومانی به دلیل حق تقدم شرکت فولاد صبا از خلیج فارس محقق شد.
۸- بررسی جزئیات نرخ رشد مالیات در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد که بیشترین نرخ رشد مالیات در سال آینده برای شرکت‌های دولتی و خصوصی و اشخاص حقوقی ۵۳.۵ درصد است.
۹- پذیره نویسی اوراق مرابحه جدید در OEx: بر اساس اعلام شرکت بورس فرا ایران، پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت مهندسی و مشاوره صنعتی موباکتران گلدیران از روز یکشنبه ۲۸ آغاز می شود. آذر آغاز می شود.
۱۰- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت فنر سازی خاور: درصد افزایش سرمایه: ۱۱۶ درصد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا