اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- مجوز افزایش سرمایه ۱۴٪ از SEP در محل سود انباشته هزینه شد
۲- معاون وزیر صنعت: تولید تراکتور به ۳۵ هزار رسیده و امسال ۳۰ میلیون دلار صادرات داشتیم.
۳- میانگین موزون طبق آمار بانک مرکزی نرخ سود بین بانکی در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از ۲۳.۵۸ درصد به ۲۳.۵۷ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۶ اسفند اعلام وصول.
۴- مهم برای خساپا: تیموری از سایپا رفت مدیرعامل شرق آمد.
۵- جلسات مرتبط با ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمیبا وجود همه ادعاها، فضاسازی ها و تهدیدهای کشورهای غربی، بدون تصویب قطعنامه ای علیه برنامه هسته ای کشورمان به پایان رسید.
۶- «شیراز» دوباره شروع شد: پتروشیمی شیراز با بیان اینکه با اعلام شرکت گاز فارس مبنی بر رفع محدودیت های مصرف گاز، روند تولید در واحدهای تولیدی این شرکت از سر گرفته شده است.
۷- افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی لخزار از محل سود انباشته مورد تایید سهامداران شرکت قرار گرفت
۸- انعقاد قرارداد جدید در فابیستون: شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون از انعقاد قرارداد فروش کالا با شرکت های جهان فولاد غرب و سیما فولاد جهان خبر داد.
۹- جلسه «وزمین» لغو شد: بانک ایران زمین شما را به مجمع عمومی فوق العاده برای سال مالی جاری دعوت می کند اسفند سال های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۲ که قرار بود در روز یکشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ برگزار شود، لغو شد.
۱۰- تصویب افزایش ۵۲۰۰۰ و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه پر از سود انباشته
۱۱- پول در حساب فردا متقاضی سکه سپرده می شود
۱۲- در پایان معاملات فردا نمادهای قپازار، اتکاسا، کهرم، بایکا، فگستر، کیمیا، سلیم و کقزوی برای جلسه روز سه شنبه انتخاب می شوند. متوقف شد شما خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا