اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۳ بهمن ماه| از خبر عرضه اولیه دو نماد تا افزایش سرمایه چند نماد و خبر خودرویی

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- معاون صنعت حمل و نقل وزارت صمت: یکی از گزینه های ما برای تسویه مطالبات قطعه سازان از خودروسازان، عرضه خودرو با قیمت ۵ درصد زیر قیمت بازار بود تا خودروسازان پرداخت کنند. بخشی از مطالبات قطعه سازان از درآمد حاصل از آن است، اما این طرح تبعات منفی دارد. آن را در بازار گذاشت، پس ساکت ماند.
۲- نماد شرکت ذوب بیستون در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد: شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون با نماد “فابیستون” در فهرست بهای بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.
۳- فگستر: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه. شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان / درصد افزایش سرمایه: ۳۳ درصد
۴- تحویل اولیه سهام شرکت آردین نشاسته و گلوکز به صورت ترکیبی در نماد معاملاتی آردینه در بازار دوم بورس اوراق بهادار ایران در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲.
۵- دور تا دور: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گردش ریلی ایران
درصد افزایش سرمایه: ۱۱ درصد/منبع افزایش سرمایه: سود انباشته
۶- دعوت به جلسه فولاد: مجمع عمومی عادی این شرکت روز چهارشنبه مورخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح جهت تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه تشکیل می شود.
۷- هفتمین حراج شخصی شمش طلا سه شنبه، ۲۴ بهمن ماه صورت می گیرد.
۸- نماد معاملاتی سپرده هشتمین نماد بازار اجماع است درج OTC تبدیل شد.
۹- معافیت مالیاتی سود سپرده های بانکی سال آینده: رئیس سازمان برنامه: معافیت مالیاتی سود سپرده های بانکی اعم از سپرده اشخاص حقوقی و حقیقی بر اساس قانون مالیات های مستقیم تصویب و اجرا شده و در سال آینده بدون تغییر ادامه خواهد داشت.
۱۰- خرید کالا و تجهیزات و ماشین آلات معاف از پرداخت حق بیمه.
۱۱- وزارت صمت: قیمت جدید خودرو تغییر نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا