اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۸ اسفندماه درآخرین روز معاملاتی سال ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران حائز اهمیت باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ کشور ۱۳ میلیارد دلار امضا شد: بر اساس این قرارداد ۴۰۰ هزار بشکه نفت به ظرفیت تولید این میادین اضافه می شود که درآمد سالانه آنها ۱۵ میلیارد دلار است.
۲- ادامه تولید محصول پارس در بهار ۱۴۰۳: ایران خودرو در اطلاعیه ای از احتمال ادامه تولید محصولات پارس در بهار سال آینده خبر داد.
۳- شرکت تولید انرژی برق شمس پاسارگاد، میهمان جدید فرابورس: فرابورس اعلام کرد شرکت تولید نیروی برق شمس پاسارگاد (سهامی عام) با نماد «شمس» پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۰۲ به عنوان سی و هشتمین نماد معاملاتی ایران به فهرست قیمت‌های فرابورس ایران اضافه شد.
۴- کانی کربن طبس شامل شد: طبق اعلام شرکت بورس ایران، شرکت معدنی کربن طبس به لیست قیمت بورس ایران اضافه شد.
۵– سرمایه گذاری سلیم با نماد سلیم در دومین بازار خارج از بورس فهرست شد: سرمایه گذاری سلیم، سهامدار درصدی قصابات، خاور، خاچارخش، وگستر و غیره. است
۶- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی: قیمت برخی از کارخانه ها طی ماه گذشته افزایش یافته است داشته است.
۷- وارد شرکت تولید انرژی برق شمس پاسارگاد شوید در بازار دوم بورس ایران با نماد معاملاتی: شمس در گروه: تامین برق، گاز، بخار و آب گرم
۸- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه شرکت بانک شهر/ درصد افزایش سرمایه: ۲۵۳۲ درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا