اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه سیزدهم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده گلدیرا

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. گلدیرا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی خیابان شیخ بهایی جنوبی – شهرداری والفجر – انتهای خیابان ایران‌شانشی – میدان شهادت – خیابان نهم – مرکز همایش‌های شماره ۶ رویداد (ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی) – سالن پویش (طبقه سوم) برگزار می شود. حضور درخواست می شود.

پذیرش تعهدات جدید لوتوس

تعهد خرید اوراق دولتی نماد آراد ۱۳۹۲ با سررسید ۰۴/۰۸/۱۳۰۴ با نرخ سود سالانه ۲۰.۵ درصد و کارمزد ۷۸۳۱۷۸ میلیون ریال که با انجام تعهدات تعیین می شود. مبلغ تعهد ۲۲۰۰۰ میلیارد ریال به ارزش اسمی و تاریخ قبولی ۲ مرداد ۱۴۰۲ بوده است.

انجام حراج دی

بانک دی طبق قانون مصوب سال ۱۳۹۳ برای رفع موانع تولید رقابتی و بهبود سیستم مالی کشور، این شرکت در نظر دارد مازاد خود را در مجتمع های مالی و اقتصادی سرمایه گذاری کند. دی و کارگزاری بانکی دی آن را از طریق مزایده عمومی به شرح پیوست به کدال منتقل کنید. متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۹ شهریور ۹۳ به دبیرخانه ساختمان مرکزی بانک ارسال کنند. دی ارسال

آگهی ثبت افزایش سرمایه امید

افزایش سرمایه شرکت امید از مبلغ ۱۵.۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲۱.۷۷۹.۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۶.۵۷۹.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ مرجع ثبت شرکت بود. ثبت شده است.

شفاف سازی فاپنتا

افزایش نرخ مصرف گاز تاثیر مالی قابل توجهی بر قیمت تمام شده کارخانه های این گروه و بر اساس آخرین فاکتورهای شرکت ملی گاز ایران بر قیمت گاز مصرفی کارخانجات شرکت های گروه نداشته است. که در مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر اعلام شد. شرکت لوله و پروفیل سپنتا تهران قیمت ۵۰۶۳ ریال. شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز نرخ ۶۱۱۰ ریال. شرکت نورد و لوله سپنتا مرند قیمت ۶۰۱۴ ریال

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کتبس

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه قطباس از مبلغ ۷۸۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی و بهره مندی از معافیت تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از تاریخ ۱۴۹۱۳/۱۴۹۲. به تصویب هیأت مدیره رسید و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم از Kapror

خرید نسیه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی محصولات فولادی در بورس کالا در قبال بخشی از مطالبات آن از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و فروش آن طبق مقررات کمیسیون بازرگانی برای تامین نقدینگی لازم؛ از این رو در هفته کاری گذشته در مجموع ۳۴۰ میلیارد ریال انواع محصولات فولادی خریداری کرد که با حاشیه سود اندک در اسرع وقت به فروش می رسد. خرید محصولات فولادی در بورس کالا با مابقی اعتبار در هفته های آینده ادامه خواهد داشت و طبق روال گذشته به فروش می رسد. خرید و فروش محصولات مذکور با توجه به مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و وصول بدهی های این شرکت انجام می شود.

نتایج حراج شپاکسا

پس از بازگشایی پاکت های مزایده عمومی با موضوع فروش ۸۶.۹۹ درصد از سهام شرکت مدیریت یاران رشته در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ و همچنین تسلیم کتبی شرکت مدیریت شوینده صنعت در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در خصوص نتایج. ، شرکت شپاکسا به عنوان برنده مزایده فوق اعلام شد.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده خاموتور

در پی افزایش سرمایه شرکت خموتور از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده هر کدام ۴۱۱,۴۱۰,۲۱۶ ریال حق تقدم می باشد.

عملکرد ۶ ماهه CIDCO

دنبال کردن سیدکو در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۶۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۰۶ درصد افزایش نشان می دهد. مجموع درآمد عملیاتی ۱۶۸۸۱۵۳ میلیون ریال با ۹۳ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۱۵۸۲۶۳۲ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه فرابورس

دنبال کردن OTC در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۹۱ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۳ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۲,۳۵۷,۷۳۸ میلیون ریال با ۹۳ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۰۰۵,۷۶۵ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا