اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه دوم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اطلاعات مهم

خرید ۹,۹۹۹,۹۹۵ سهم (به نمایندگی از مالکیت ۱۰۰ درصد) شرکت پیمانکاری پترومید آسیا از شرکت پترومید آسیا (فرعی) به مبلغ ۱۱,۸۹۵ میلیون ریال بر اساس ارزش دفتری دارایی ها در تاریخ ۱/۱۱/۱۳۰۲ انجام شد.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده کمرجان

در پی افزایش سرمایه شرکت کامریان از مبلغ ۶۷۳,۵۹۶,۹۳۶,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی، سود خالص انباشته حاصل از فروش حق اشتراک استفاده نشده هر کدام به مبلغ ۴۳۵,۱۵۲,۱۵۲ ریال به مبلغ ۴۳۵,۱۵۲,۱۵۲ ریال می باشد.

توقف نماد معاملاتی شبریز

به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعات ناشر، نماد معاملاتی حداکثر تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ متوقف می شود.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده مادیرا

به موجب مجوز افزایش سرمایه مورخ ۵ مهر ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت به عمل می آید. مادیرا که روز سه شنبه مورخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بیمارستان رجایی، سالن همایش های مرکز همایش ها برگزار می شود. هتل قلب.

اطلاعات مهم دی

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۵/۰۹/۱۴۰۲، شرکت فارکس ایران در خصوص عرضه گسترده اکثریت سهام شرکت تولید برق دماوند (سهام عام) از سهامداران محترم بانک می‌خواهد. حتی در صورت عدم پیشنهاد خرید در این مزایده، مذاکره با صنایع انرژی بر و سایر سازمان ها و شرکت های واجد شرایط به نفع بانک و سهامداران به ویژه در دستور کار قرار دارد.

افزایش قیمت برخی از محصولات دسانکو

نرخ فروش ۳ قلم از محصولات این شرکت با تایید سازمان غذا و دارو جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بسته بندی افزایش یافته است.

کارایی از ۹ ماهگی به بالا

دنبال کردن تو در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۰۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۸۲ درصد افزایش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی ۲,۳۲۴,۱۵۹ میلیون ریال با ۷۲ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۶۴۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد مدیریت ۱۲ ماهه

دنبال کردن مدیریت در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۶۶۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به مبلغ ۲,۱۰۰,۹۵۵ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۰۰۲,۱۹۲ میلیون ریال رسید.

افزایش قیمت حمل و نقل سنگ

با توجه به افزایش نرخ باربری بین المللی برای محموله های کانتینری، نرخ باربری کانتینری شرکت تعدیل شد. هیکشتی به طور متوسط ​​حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات نرخ بار در مسیرهای مختلف متفاوت است و پیش بینی می شود با تغییر شرایط بین المللی و شروع تعطیلات سال نو در چین، نرخ حمل دریایی برای محموله های کانتینری کاهش یابد.

توزیع اوراق انتقال و سپرده سهام فماراد

تجمیع افزایش سرمایه پس منظور چیست؟ در سیستم پس از تجارت؛ تجمیع افزایش سرمایه در ۲۷ دی این اتفاق در سال ۱۴۰۲ رخ داد و سهام ناشر در همان روز واریز شد. سهامداران می توانند پس از تکمیل ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت الکترونیکی و یا حضوری در دفاتر پیشخوان و از کارگزاران منتخب، گواهینامه خود را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا