اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه ششم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

پذیرش تعهدات جدید امید

تعهد به تصاحب و بازارگردانی اوراق داروسازی کوتسار (سهامی عام) با نماد (سوکوثر ۷۰۱) (موضوع ماده ۲۹ ماده ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی) به منظور تامین منابع مالی. بخشی از سرمایه در گردش خرید مواد اولیه و آنتی بیوتیک توسط پذیره نویس با ضمانت بانک تعاون زیرمجموعه شرکت کارگزاری بانک سپه با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد به مدت چهار سال منتشر می شود. مجموع درآمد حاصل از مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی اوراق مذکور ۵۷۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد که ۲۲۵۰۰ میلیون ریال از درآمد تعهدات پذیره نویسی در سال اول و مبلغ ۵۴۷۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمد مدیریت می باشد. از بازار اوراق قرضه، که در سال آینده به دست آورد، در چهار سال آینده شناسایی خواهد شد. اوراق مذکور از روز سه شنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۸۲ در بورس اوراق بهادار تهران پذیره نویسی می شود.

اطلاعات مهم

پس از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث و راه اندازی ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی بین هلدینگ تابان هور و سازمان بهره وری انرژی های تجدیدپذیر و انرژی الکتریکی (ساتبا) در ۱۲ ساختمان مختلف در ۵ استان کشور، تابان حر باختر شرکت امید انرژی (سهام ویژه) با ۹۹.۹۹ درصد از سهام هلدینگ تابان هور در روز دوشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲ در اداره ثبت اسناد و املاک تهران به ثبت رسید. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ماموریت شرکت نیروگاه امید تابان حر باختر، ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۸۵ مگاواتی در چهار طرح مختلف در استان مرکزی است. لازم به ذکر است که ۳۱۵ مگاوات دیگر توسط ۵ شرکت دیگر که در ماه های آینده تاسیس خواهند شد، اجرا خواهد شد. قرارداد مذکور به صورت ارزی به روش BOT با مدت ۲۵ سال منعقد شد. برق تولید شده به مدت ۵ سال تضمینی به قیمت ۳.۷ سنت در هر کیلووات ساعت به ساتبا می رسد و تا ۲۰ سال دیگر این شرکت می تواند برق خود را به صنایع بزرگ بفروشد.

توضیح در مورد نوسان قیمت سهام سیستم

از تاریخ گزارشگری قبلی (صورتهای مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۹/۶/۳ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۳۰۲) تا کنون تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت ایجاد نشده است. تاریخ.

پرداخت سود نقدی در اینترنت

این شرکت پس از واریز سود سهامداران از ۱ تا ۲۰۰۰۰۰ سهم سال مالی ۱۴۰۱ در ۲۵ اسفند ۱۴۰۲، امروز مرحله دوم را برای سهامداران از ۲۰۰۰۰ سهم به ۸۵۳۰۰۰۰ سهم شامل بیش از ۵۲۰۰ سهامدار حقیقی و حقوقی از طریق سهامداران حقیقی و حقوقی واریز کرد. . مرکزی سپرده گذاری کرده است. فقط ۱۴۳ کد سهامدار برای سود ۱۴۰۱ باقی مانده است.

پرداخت سود نقدی Sanvins

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت سانوین که به ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ منتهی می شود به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری مشترک ۱ تا ۵ میلیون سهم در روز اول شهریور. اردیبهشت ۱۴۰۳ و بیش از ۵ میلیون سهم حداکثر تا ۷ تیر ۱۴۰۳ پرداخت می شود. سود سهام صندوق های سرمایه گذاری سجامی از اول دی ماه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و عدم پرداخت آنها حداکثر تا ۷ تیر ۱۴۰۳ تسویه می شود. سود سهامداران قانونی حداکثر تا تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۳ پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا