ورزشی

استقلال خوزستان از لیگ برتر کنار می‌کشد

استقلال خوزستان که در سه بازی نیم فصل دوم موفق به کسب ۴ امتیاز شد، مدعی است اشتباهات داوری در جدال با تراکتورسازی مانند چند بازی اخیر این تیم به خصوص در نیم فصل اول مانع از عملکرد برابر فوتبال

امید علی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان درباره بازی با تراکتورسازی گفت: در مورد فوتبال نمی توان چنین چیزی را گفت. این بازی داور بود! علاوه بر داوران داخل زمین، باید با داوران خارج از زمین هم مبارزه می کردیم. متاسفانه یا خوشبختانه ما این بازی ها را نمی شناسیم. ما به فوتبال کاملا ساده نگاه می کنیم و فکر می کنیم که یک نمایش تکنیکی بین ۱۱ بازیکن دو تیم است. اما به نظر می رسد نه، این شک کاملاً واقعی است که علاوه بر فوتبال در زمین، برخی مسائل خارج از آن نیز برای کسب نتیجه مهم است.

وی ادامه داد: آیا ممکن است نعمتی اینطور اشتباه کند و داور از اخراج مستقیم امتناع کند؟ آیا می توان برخورد توپ با دست را دید و تصمیم دیگری گرفت؟ آیا می توان هر برخوردی را به نفع حریف اعلام کرد؟ درست است که من تازه به فوتبال آمده ام اما سال هاست که فوتبال می بینیم و معنای این گونه رفتارها را می فهمیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خطاب به مهدی تاج گفت: آقای تاج شما حافظ این فوتبال هستید. سلامت لیگ در خطر است و همه می توانند آن را از چشم شما ببینند. باید در فوتبال به دنبال عدالت باشید و نگذارید فوتبال به اتفاقاتی که خوشایند کسی نیست آلوده شود. من در قبال هواداران استقلال خوزستان مسئولیت دارم و نمی خواهم ذره ای از حق آنها ضایع شود و سکوت کنم. ما هیچ هزینه اضافی نمی خواهیم و فقط به دنبال سلامت فوتبال هستیم. چطور شد که حق تیم ما مقابل گل گهار رد شد و کسی جواب نداد؟ چگونه آن وقایع اتفاق افتاد و کسی مسئول نیست؟ مقابل استقلال و تراکتور در بازی رفت هم همین اتفاق افتاد؟ اگر قرار است با چنین رفتاری به دنبال سقوط استقلال خوزستان باشید، ما را بازی نمی دهند و سکوت نمی کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه از این بازی نسبت به اتفاقات کاملا مشخص مقابل استقلال خوزستان اقدام قاطعانه ای انجام می دهند، گفت: استقلال خوزستان روی پای خود ایستاده است. او هرگز به کسی باج نمی دهد. این تیم قهرمان لیگ همه شایستگی های خود را تایید کردند. این تیم با تلاش فراوان توانست دوباره به لیگ برتر صعود کند. این تیم می خواهد خودش تلاش کند و در فصل سختی که داریم در لیگ برتر بماند و مایه خوشحالی جنوبی ها شود. هیچ بدبختی برای تیم به همراه نخواهد داشت. میشه نیم ساعت قبل از بازی خبر بدین که کریم زاده نمیتونه بازی کنه؟ آیا این کمیته نمی تواند بعد از بازی بررسی کند که آیا اشتباهی صورت گرفته است؟ یک تیم برنامه تمرینی خود را بر اساس بازیکنانش تنظیم می کند و شما نیم ساعت قبل از بازی می گویید فلانی نباید فلانی باشد؟ چرا زودتر نگفتی؟ اگر قرار باشد این کار علیه تیم انجام شود، برای حفظ احترام باشگاه و هواداران عزیزمان از لیگ برتر کنار می‌رویم و عواقب آن را متحمل می‌شویم، اما نمی‌گذاریم هر کاری می‌خواهی با تیم بکنی. به این ترتیب

مدیرعامل استقلال خوزستان در پایان گفت: اختلاف تیم های انتهای جدول کم است. اما برو ببین تیم ما در نیم فصل اول چند امتیاز از دست داد به خاطر این اشتباهات که اصلا نمی توانم بگویم ناخواسته بوده است. اگر گل ما مقابل گل گهر پذیرفته شد (حالا بگویم چرا آن گل قبول نشد) یا به تراکتور و استقلال و پیکان و نساجی… آیا می تواند به اشتباه مقابل یک تیم اینقدر اشتباه باشد؟ حداقل برای خودت احترام قائل باش نام شما داور است، اما اکنون نتایج با عملکرد شما مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا