ورزشی

استقلال صفر – صفر پرسپولیس؛ دقیقه ۸۰

استقلال و پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال و یکصد و سیزدهمین دربی پایتخت از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. گزارش این نشست را در ادامه مشاهده می کنید.

استقلال صفر – صفر پرسپولیس

کارت زرد: آرش رضاوند از استقلال و سروش رفیعی از پرسپولیس

کارت قرمز: –

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا (ایمان سلیمی، دقیقه ۶۰)، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، امید حمیدی فر (دقیقه زبیر، مصیبت ۷۲) دقیقه) ۷۲)، گوستاوو بلانکو.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

نیمه اول

بازی از ساعت ۲۰ آغاز شد.

دقیقه ۴: استقلال در سمت چپ بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. مهدی مهدی پور بازیکن استقلال پشت این توپ ایستاد و با دیدن حرکت رو به جلو بیرانوند تصمیم گرفت مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس شوت کند.

تصویری جالب از واکنش بیرانوند

دقیقه ۱۰: روی نفوذ مهدی ترابی از جناح چپ، پاس کات بک خوبی را به داخل محوطه جریمه استقلال فرستاد که روزبه چشمی به موقع به آن رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۳: پرسپولیس معمولاً با حضور فرشاد فرجی، علی نعمتی و عبدالکریم حسن در زمانی که توپ را در اختیار دارد از سه بازیکن دفاع می کند تا دانیال اسماعیلی فر بتواند نفوذ کند. همین موضوع باعث شده تا استقلالی ها در هنگام ضدحملات به استفاده از جناح راست پرسپولیس نگاه کنند. پرسپولیس در آستانه زدن یک ضربه پنالتی برای استقلال بود که فرشاد فرجی در حالی که به محوطه جریمه چسبیده بود روی سهرابیان خطا کرد. ماشاریپوف پشت این توپ ایستاد و تصمیم گرفت مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس شوت کند. ضربه اول او به دیوار دفاعی و ضربه دومش به دیوار دروازه برخورد کرد.

موضوع دیگری که استقلالی ها برنامه خاصی برای ضربه زدن به پرسپولیس داشتند، فشار شدید از بالا بود تا اجازه ندهند تیم اسمار از روی خط دروازه بازی کند.

دقیقه ۲۰: امید عالیشاه از جناح چپ استقلال توپ را ربود و پاس خطرناکی را روانه دروازه استقلال کرد که عیسی آل کثیر با فشار سیلوا نتوانست به توپ برسد تا آبی پوشان صاحب موقعیت شوند. این صحنه. پس از بیرون آمدن توپ، وحید کاظمی داور مسابقه با اتاق VAR ارتباط برقرار کرد تا احتمال خطای پنالتی روی آل کثیر را بررسی کند، اما در نهایت اتاق VAR باور نکرد که خطا رخ داده است و به همین دلیل کاظمی حتی به زمین هم نرفت. سمت میدان تا خودش صحنه را بررسی کند. آهسته. تدریجی

دقیقه ۳۲: چرخش هوشمند و ضربه محکم اوستون اورونوف با واکنش حسینی به بیرون رفت.

پرسپولیس از دقیقه ۳۰ توپ و میدان را در اختیار گرفت و با ارائه بازی مالکیت و ایجاد برتری عددی در کناره ها توانست چندین بار دروازه استقلال را تهدید کند. از سوی دیگر با آرام شدن بازی پرسپولیس، استقلال نتوانست از تاکتیک های اولیه خود استفاده کند و موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد و وقتی ضربه کرنر زده شد، تمام بازیکنان بلند قد استقلال در فاصله ۶ قدمی پرسپولیس جمع شدند. این تاکتیک نکونام استقلال را تا آستانه گلزنی کرد اما خطای هند بلانکو مانع از رسیدن آنها به گل شد.

دقیقه ۶۰: روی یک حرکت ترکیبی دیگر در کناره ها، پرسپولیس صاحب موقعیت شد. در پایان این حرکت مهدی ترابی درون محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد اما در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه استقلال را باز کند و ضربه او را حسینی مهار کرد.

در نیمه دوم، عثار با تغییراتی تاکتیکی توانست زهر ضد حملات استقلال را بگیرد. مهم ترین تغییری که انجام داد این بود که اسماعیلی فر کمتر نفوذ کند و عبدالکریم حسن بیشتر نفوذ کند تا استقلالی ها نتوانند مانند نیمه اول از فضای پشت اسماعیلی فر استفاده کنند.

در نیمه دوم پرسپولیس کاملاً بازی را در اختیار گرفت و تمام تاکتیک های نکونام را خنثی کرد و حتی باعث شد نکونام دو تاکتیک مهم خود یعنی سیلوا و ماشاریپوف را از زمین بیرون بکشد.

دقیقه ۷۴: بلانکو با اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ را ربود و در آستانه تک به تک شدن با بیرانوند قرار گرفت اما در آستانه ورود به محوطه جریمه سرنگون شد اما کاظمی این کار را نکرد. باور کنید که اشتباهی رخ داده است.

دقیقه ۸۰: ارسال بلند ابوالفضل جلالی و ضربه سر بازیکن استقلال، بلانکو را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد اما او باز هم قدر این موقعیت را ندانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا