ورزشی

استقلال و پرسپولیس در انتظار تصمیم مهم AFC در مورد مالکیت

در شرایطی که ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تا ۱۱ فروردین مدارک مربوط به پرداخت و تعیین تکلیف بدهی خود را بارگذاری کرده اند و از این نظر مشکل خاصی برای اخذ پروانه حرفه ای احساس نمی کنند، هنوز تکلیف مالکیت آنها مشخص نشده است.

در شرایطی که این تصور به وجود آمده است که ۱۴ اردیبهشت آخرین فرصت برای تعیین تکلیف باشگاه هاست اما این امر منوط به موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون فوتبال است. فروردین(۸ فروردین) اما فدراسیون فوتبال کشورمان از این نهاد درخواست کرده است تا این فرصت را تا ۱۴ فروردین تمدید کند. اردیبهشت(۲۴ آوریل) تمدید شود که این موضوع هنوز به طور قطعی توسط AFC به توافق نرسیده است.

اگرچه خوش بینی های زیادی برای موافقت با این درخواست وجود دارد، اما در واقع در صورت مخالفت، تنها ۶ روز برای مشخص شدن مالکیت سرخابی ها باقی می ماند.

به همین دلیل مصطفی زارعی مدیر پروانه حرفه ای در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال با هشدار مجدد نسبت به این موضوع گفت: تلاش های زیادی در این زمینه انجام شده اما هنوز این مشکل به صورت قطعی حل نشده است. حل شد.” متأسفانه این موضوع چالش های زیادی را برای کسب مجوز برای این باشگاه ها ایجاد می کند و باعث می شود تمام تلاش های دیگر محقق نشود. امیدوارم مسئولین و مدیران محترم حساسیت موضوع را درک کنند و بتوانند در مدت زمان بسیار محدودی که باقی مانده است این مشکل را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا