اسپانسر جدید پرسپولیس مشخص شد
پس از قطع اسپانسر پیراهن Persepolis ، بانک سیتی اکنون تصمیم گرفته است که تبلیغات این باشگاه را مستقیماً مدیریت کند و احتمالاً آن را به یکی از شرکتهای تابعه اختصاص می دهد.
این بانک که نقش مهمی در کنسرسیوم Persepolis دارد ، ترجیح داده است به جای برون سپاری هزینه های تبلیغاتی را ارائه دهد و آن را به صورت بودجه به پرسپولیس بدهد.
این تصمیم بدان معنی است که تمام تبلیغات روی پیراهن ، رسانه های رسمی و سایر زمینه های تجاری این باشگاه تحت نظارت بانک قرار خواهد گرفت. پیش از این ، کنسرسیوم مالکیت از طریق جذب شرکت های خصوصی ، درآمد تبلیغاتی را برای این باشگاه فراهم می کرد ، اما اکنون مسیر تمرکز روی شرکتهای تابعه بانک تغییر کرده است.
جالب اینجاست که در دو هفته اول لیگ ، پرسپولیس اسپانسر پیراهن داشت ، اما اکنون این تبلیغ تغییر خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که این نام جایگزین خواهد شد.