اخبار اقتصاد ایران

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان “پرسپولیس کارت” :: افق میهن

اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان برای دارندگان «پرسپولیس کارت» بانک شهر منتشر شد.

به گزارش افق میهن، همانطور که قبلا اعلام شده بود، با همکاری مشترک باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، قرعه کشی به صورت منظم بین دارندگان کارت هواداران جهت بهره مندی از بلیط مسابقات، کیت هواداران و سایر هدایا برگزار می شود.
به همین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان برگزار شد و به همین مناسبت هواداران یار دوازدهم نامیده می شوند و ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی بانک شهر و هدایای غیر نقدی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال خواهد شد.

بر این اساس به اطلاع هواداران می رساند؛ آقایان ایرج کرمی دهقی، سید موسی ازهاری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی، محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی وان‌الشیافر و مهدیا الهوی‌آفری. . پرسپولیس و سپاهان به تساوی رسیدند.
شایان ذکر است؛ قرعه کشی بین دارندگان کارت بانک شهر پرسپولیس در هفته های آینده ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از ۳۰ درصد تخفیف برای خرید بلیت بازی های خانگی پرسپولیس بهره مند شوند.
علاقه مندان می توانند کارت هواداران پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری یا حضوری دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا