فناوری

اعلام بسته‌های ویژه و شرایط شرکت در قرعه‌کشی رمضانی همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

همراه اول با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بسته های تخفیف ویژه خود و مدار فیروزه و شرایط شرکت در قرعه کشی عید سعید فطر را اعلام کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز موسم خدمت و عبادت، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همانند سال های گذشته، اقدامی را در نظر گرفته است. طرح ویژه با تمرکز بر ارائه یک بسته تخفیف ترکیبی.

*بسته تخفیف ویژه همراه اول و هدیه دیجیتالی به مناسبت ماه مبارک رمضان

در طرح ویژه ماه مبارک رمضان کلیه مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور تلفن همراه اول و همچنین مشترکین انارستان با خرید مکالمه و اینترنت ۷ روزه ترکیبی ویژه در قرعه کشی عید سعید فطر شرکت می کنند. بسته بندی

همراه اول سعی کرده بسته ۷ روزه خود را طبق روال مرسوم و میانگین مصرف مشترکین طراحی کند و بر این اساس به مدل بسته «۱۲ گیگابایت اینترنت با مکالمه نامحدود در شبکه همراه اول و» رسید. با تلفن ثابت».

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بسته مذکور را با قیمت ۶۱۵۰۰ تومان خریداری کنند.

همچنین مشترکین انارستان می توانند بسته «۱۲ گیگابایت اینترنت انارستان با مکالمه نامحدود در شبکه همراه اول و با تلفن ثابت» را به قیمت ۴۳ هزار تومان خریداری کنند.

امکان خرید و فعال سازی این بسته (ویژه ماه مبارک رمضان) به مدت یک ماه تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ و با شماره گیری “Star 100 Star 67 Square” در دسترس است.

همچنین مشترکین با فعال سازی این بسته ها می توانند با استفاده از اشتراک ۷ روزه «نماوا» هزاران فیلم و سریال، انیمیشن جذاب را تماشا کنند و با اشتراک ۷ روزه «مدرسه خانه» دوره های آموزشی را تماشا کنند.

*ارائه بسته های تخفیف ویژه مکالمه مدار فیروزه ای در ماه عبادت و خدمت

همچنین علاوه بر ارائه این بسته تخفیف ویژه، بسته های «تماس مدار فیروزه ای» با حداقل ۶۵ درصد تخفیف برای استفاده از ساعت ۱۸ الی ۱۸ آماده شده است که متقاضیان می توانند با شماره گیری «ستاره ۱۲۱» نسبت به دریافت آن اقدام کنند. میدان» و شرکت در قرعه کشی ماه مبارک رمضان.

لازم به ذکر است با فعال سازی هر یک از این بسته ها (بسته ویژه ماه مبارک رمضان و بسته های مکالمه مدار فیروزه ای) که در بازه زمانی یک ماهه اجرای این طرح محدودیتی برای خرید آنها وجود ندارد. در قرعه کشی عید سعید فطر که جوایز آن شامل ۳۰ هدیه ۵۰ میلیون تومانی کمک هزینه سفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا