ورزشی

اعلام نتیجه طرح‌ نیکوکاری اسنپ در ساخت زمین فوتبال در سیستان و بلوچستان

روابط عمومی شرکت اسنپ همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی ضمن قدردانی از مشارکت و اعتماد کاربران به پروژه های خیریه باشگاه، اعلام کرد: اسنپ در سیزدهمین پروژه خیریه خود با خیریه همکاری کرد. نیکان ماموت» و کاربران خود را در طرحی با عنوان «زمین فوتبال مصنوعی نوجوانان و جوانان قصرقند» همراهی کرد و در این طرح برای ۲۳۶ هزار و ۱۷۳ بار مشارکت کاربران، مجموعا ۹۴۴ میلیون و ۶۹۲ هزار بار شرکت کرد. تومان برای ساخت زمین فوتبال چمن مصنوعی به این خیریه پرداخت شده است که هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت های برابر برای کودکان و نوجوانان در سراسر ایران برای دسترسی به زیرساخت های مناسب تفریحی و ورزشی در راستای تحقق عدالت اجتماعی بوده است.

شهرستان قصرقند واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وجود جمعیت ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفری، دسترسی محدودی به امکانات و زیرساخت های رفاهی، خدماتی و اقتصادی دارد. احداث چمن مصنوعی در این منطقه باعث افزایش سرانه دسترسی به فضاهای ورزشی و تفریحی و در نتیجه افزایش شاخص عدالت اجتماعی شده است.

اهمیت دسترسی به امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار

عدم دسترسی به اماکن ورزشی و پایین بودن سرانه آن در این مناطق می تواند پیامدهایی از جمله محدودیت فرصت برای تعامل اجتماعی و تحقق توانایی ها و استعدادهای فردی کودکان و نوجوانان را در پی داشته باشد. با احداث زمین فوتبال مصنوعی در این منطقه، فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های ورزشی، بازی و تعامل اجتماعی برای نوجوانان و جوانان این منطقه فراهم می شود. با اجرای این طرح کودکان و نوجوانان ساکن روستای تلنگ واقع در منطقه قصرقند می توانند در کنار هم در فعالیت های ورزشی شرکت کرده، مهارت های اجتماعی خود از جمله کار گروهی را تقویت کرده و با اهالی روستای خود و همچنین سایر روستاهای مجاور ارتباط موثر برقرار کنند.

علاوه بر این، چمن مصنوعی فوتبال به عنوان یک فضای اجتماعی می تواند به کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی کمک کند. این فضا به کودکان و نوجوانان فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت در محیطی امن می دهد و به سلامت روحی و جسمی آنها کمک می کند.

با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی قصرقند، احداث زمین مصنوعی فوتبال در این شهر می تواند در پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی در کودکان و نوجوانان از جمله اعتیاد در این منطقه بسیار حائز اهمیت باشد.

اسنپ ​​در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود سعی در شناسایی طرح های مسئولیت اجتماعی موثر و پایدار دارد تا به حل بخشی از مشکلات جامعه و تحقق عدالت اجتماعی کمک کند و از این طریق مشارکت کاربران در امور خیریه را از طریق ابر اپلیکیشن اسنپ تسهیل کند. کاربران اسنپ با شرکت در این پروژه ها بدون پرداخت مبلغی و تنها با امتیاز خود می توانند در کارهای خوبی سهیم باشند. خیریه ها و سازمان های غیردولتی نیز می توانند پیشنهادات خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا