اخبار بورس

افتتاح دو هتل در منطقه آزاد ماکو تا عید نوروز/ “ماکو” به عنوان مقصد گردشگری معرفی نشده است

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت:

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: باید بگویم در برندسازی منطقه آزاد ماکو کمتر اقدام شده و شمال غرب و ماکو هرگز به عنوان مقصد گردشگری معرفی نشده است.

حسین گروسی، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در گفتگو با افق میهنوی در خصوص این حوزه گفت: باید بگویم در برندسازی منطقه آزاد ماکو کمتر کار شده است. امروزه شاهد آن هستیم که برندهای گردشگری کیش و قشم بیشتر مطرح هستند و شمال غرب و ماکو هرگز به عنوان مقصد گردشگری معرفی نشدند.

وی افزود: دلیل این امر نبود زیرساخت ها بود. زیرا برای ماندن در ماکو به زیرساخت نیاز است. زیرساخت ها شامل هتل های ۴ و ۵ ستاره و غیره خواهد بود.

گروسی تصریح کرد: ما این اقدامات را در ماکو انجام دادیم. دو هتل ۴ و ۵ ستاره در روز عید افتتاح می شود. با شرکت هواپیمایی ماهان هم قرارداد بسته ایم. ۲ میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری می شود. هتل های کپسولی نیز در حال تاسیس هستند. پروازها در حال افزایش است. ماهان دو تا سه روز در هفته پرواز خواهد کرد. همه اینها دست به دست هم داده و باعث می شود که ماکو به عنوان یک مقصد گردشگری در بین اهالی بخش گردشگری شناخته شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو ادامه داد: در حوزه ورزشی، ورزش های خاص در ماکو مجاز است. پاراگلایدر به دلیل کوه های بلند یکی از جذاب ترین ورزش هاست. اسب سواری، اسکی و ورزش های آبی به دلیل وجود رودخانه ارس می تواند جذاب باشد. علاوه بر این، مسابقات می تواند با کشورهای همسایه و کشورهای عضو اکو برگزار شود. ما منتظر تفاهم نامه با سازمان اکو هستیم. در اردیبهشت در ماکو با کشورهای عضو اکو رویدادی به ویژه در حوزه گردشگری که در این نمایشگاه مطرح شد برگزار خواهیم کرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا